اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کلیه ادارات باغملک در آماده باش هستند/توزیع اقلام ضروری در بین عشایر امامزاده عبدالله

فرماندار باغملک گفت: در پی هشدار هواشناسی، کلیه ادارات در سطح شهرستان باغملک در حالت آماده باش کامل هستند و تعطیلات پایان هفته نیز لغو شد.

کلیه ادارات باغملک در آماده باش هستند/توزیع اقلام ضروری در بین عشایر امامزاده عبدالله

بهروز فرج‌الهی فرماندار باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تا کنون خبری از بارش باران سیل‌آسا در شهرستان باغملک نبوده است و فقط بارش نم نم را در برخی مناطق شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: بارش باران نم نم در ارتفاعات شهرستان از جمله امامزاده عبدالله(ع) در بخش صیدون بوده که اوج خطر هم در صورت بارش شدید در همان مناطق خواهد بود زیرا ارتفاع آنجا بیش از ۳ هزار متر از سطح دریا است.

فرماندار باغملک اضافه کرد: همچنین در ارتفاعات دیگر مانند سرقوچ، سیروک، گندمکار و قارون نیز در صورت بارش شدید دچار مشکل خواهیم شد.

وی بیان کرد: به منظور مقابله با بحران احتمالی جلسه پاسخ به بحران شهرستان تشکیل شد و تقسیم کار بین همه دستگاه‌ها اعم از اجرایی، حمایتی، امدادی، امنیتی، انتظامی، خدماتی و درمانی انجام شده است.

فرج‌الهی با بیان اینکه اکیپ های امدادی در مناطق مختلف مستقر شده‌اند، گفت: همچنین به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی مناطق گردشگری در سطح شهرستان باغملک از جمله امامزاده عبدالله(ع)، مال آقا و رباط را تعطیل کردیم و برای جلوگیری از حضور گردشگران در این مناطق ایست و بازرسی نیز مستقر شده است.

وی یادآور شد: همچنین در این چند روزه صعود کوهنوردان به مناطق کوهستانی در سطح شهرستان باغملک نیز ممنوع اعلام شد که این مسئله را به ورزش و جوانان ابلاغ کردیم.

فرماندار باغملک خاطرنشان کرد: همچنین به عشایر منطقه نیز هشدارهای لازم داده شد و قرار است با بالگرد هلال احمر آذوقه و اقلام ضروری مانند آرد، روغن، برنج و کنسرو را در اختیار آنها قرار دهیم تا در صورت بارش باران برای تامین مایحتاج خود دچار مشکل نشوند.

فرج‌الهی تصریح کرد: در پی هشدار هواشناسی، کلیه ادارات در سطح شهرستان باغملک در حالت آماده باش کامل هستند و تعطیلات پایان هفته نیز لغو شد تا در صورت وقوع بارش بتوانیم امدادرسانی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول