اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعزام چند اکیپ به مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد/دستور اکید معاون استاندار به دستگاه ها

اکیپی شامل کمک ها و همچنین نیروهای امدادی برای کمک رسانی به مناطق عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به این مناطق اعزام شدند.

اعزام چند اکیپ به مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد/دستور اکید معاون استاندار به دستگاه ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج اکیپ امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مناطق عشایری جهت کمک به آسیب دیدگان از بارندگی ها به این مناطق اعزام شد.

کیامرث حاجی زاده معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بدرقه این اکیپ اظهار داشت: ظرف ۷۲ ساعت آینده می‌بایست همه اکیپ‌ها به صورت کامل در آماده باش بوده و پیش بینی خطرات و حوادث احتمالی را نیز داشته باشند.

وی گفت: یکی از مناطقی که به شدت در معرض آسیب بارندگی ها قرار دارد مناطق عشایری استان است که باید هلال احمر بسیج امور عشایر و سایر دستگاههای مرتبط با عشایر استان در آماده باش کامل باشند.

به گزارش فارس هواشناسی پیش بینی بارندگی های شدید را ظرف امروز و فردا و اوایل هفته جاری داشته و به همین منظور در استان کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه‌های مختلف در آماده باش کامل به سر می برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول