اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

حمله با سلاح سرد به طلبه جوان البرزی/ضارب دستگیر شد

غروب پنج شنبه، مصادف با ۶ مرداد ماه، حجت‌الاسلام سید مجتبی در گلزار شهدای امامزاده محمد کرج توسط فردی ناشناس در حین برگزاری مراسم زیارت عاشورا با سلاح سرد ( چاقو) مجروح شد؛ در حال حاضر، وضعیت عمومی این طلبه مساعد است و بنا به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز فرد ضارب نیز دستگیر شده است.

حمله با سلاح سرد به طلبه جوان البرزی/ضارب دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غروب پنج شنبه، مصادف با ۶ مرداد ماه، حجت‌الاسلام سید مجتبی در گلزار شهدای امامزاده محمد کرج  توسط فردی ناشناس در حین برگزاری مراسم زیارت عاشورا با سلاح سرد ( چاقو) مجروح شد.

بنا به گزارش خبرنگار فارس خوشبختانه، حال عمومی این طلبه البرزی خوب است و برای مداوا به بیمارستان شهید مدنی منتقل شد.

 

فیلم| صحبت‌های طلبه البری پس از درمان در بیمارستان

علی علی اکبری، رییس کانون مداحان کرج در این خصوص گفته است؛ متاسفانه زمان برگزاری مراسم شخصی که پیش از این اقدام به قطع کردن سیم های محوطه امام زاده کرده بود، سید مجتبی حسینی از طلبه های جوان کرج را که در حال سخنرانی بوده است بود مورد ضرب و جرح قرار داد.

وی با اشاره به اینکه فرد ضارب چند ضربه چاقو به پهلو و کمر طلبه کرجی وارد کرد، اظهار کرده است: پس از دستگیری ضارب توسط خادمان شهدا و تحویل به نیروی انتظامی، طلبه جوان در بیمارستان شهید مدنی کرج بستری شد.

علی اکبری اضافه کرد: خطر رفع شده و حال طلبه کرجی مساعد است، البته اطلاعات اولیه نشان می دهد ضارب ایرانی بوده با اتباع خارجی هم ارتباطی ندارد، تحقیقات پلیس در راستای ارتباط با فرق هم در حال انجام است.

دستگیری فرد ضارب

سرهنگ سید مرتضی موسوی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز نیز روز جمعه اظهار داشت:  شب گذشته یک روحانی در حین سخنرانی در آستان امام زاده محمد کرج توسط  فردی با ضربه چاقو  مجروح می گردد.

وی اضافه کرد: در همین حین حاضرین در مراسم، ضارب را دستگیر و تحویل پلیس دادند.

موسوی خاطرنشان کرد: روحانی مجروح نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

امامزاده محمد یکی از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است.آستان و بقعه این امامزاده در محله حصارک یکی از مناطق قدیمی و پر رفت و آمد کرج واقع شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول