اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ایران سکوی صادرات به اروپا

عضو اتاق بازرگانی پرتغال و آلمان گفت: در سه مرحله تولید، فرآیند تکنولوژی و توزیع نیازمند همکاری هستیم و هر چند به تنهایی نمی‌توان از یک بندر به همه جا صادرات کنیم اما ایران می‌تواند سکویی برای صادرات به کشورهای اروپایی همچون ایرلند، سوئیس و پرتغال باشد.

ایران سکوی صادرات به اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هانس موریس اشنایدر عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در تبریز با اشاره به ارتباطات خود با فعالان اقتصادی و صنعتی تبریز و خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بحران جدی در حوزه‌های بهداشت، صنعت و اقتصاد تمام جهان را درگیر کرده و در خود اروپا با مشکلات عدیده در بخش تأمین کالاهای اساسی و انرژی مواجه هستیم و بر همین اساس برای شناخت فرصت های جدید سرمایه‌گذاری به تبریز آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه تبریز از این حیث بسیار غنی است، ادامه داد: با توجه به پدیده گازهای گلخانه‌ای باید نوعی از فعالیت‌ها را انجام دهیم که ملاحظات مورد نیاز این بخش در آن دیده شود و به طور کلی صنعت نیازمند تغییرات انقلابی است و به همین منظور در تبریز حاضر شده‌ایم  و آمادگی کامل برای ایجاد فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری را داریم.

عضو اتاق بازرگانی پرتغال و آلمان خاطرنشان کرد: در سه مرحله تولید، فرآیند تکنولوژی و توزیع نیازمند همکاری هستیم و هر چند به تنهایی نمی‌توان از یک بندر به همه جا صادرات کنیم اما ایران می‌تواند سکویی برای صادرات به کشورهای اروپایی همچون ایرلند، سوئیس و پرتقال باشد و آماده همکاری همه جانبه در این زمینه به ویژه با فعالان صنعتی و تولیدی تبریز با توجه به توان و ظرفیت های بالای آنها هستیم.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول