اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین وضعیت محور هراز بعد از انسداد به دلیل سیل

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور هراز از شب گذشته مسدود شد، گفت: بیشتر از ۲۰ ساعت از انسداد محور هراز می‌گذرد و همچنان این محور مسدود است.

آخرین وضعیت محور هراز بعد از انسداد به دلیل سیل

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محور هراز ، اظهار کرد: محور هراز کماکان مسدود است.

وی با اشاره به اینکه محور هراز از شب گذشته مسدود شد، افزود: بیشتر از ۲۰ ساعت از انسداد محور هراز می‌گذرد و همچنان این محور مسدود است.

*بازگشت آرامش نسبی به جاده هراز پس از سیلاب

سیدعباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل از بازگشت آرامش نسبی و تخلیه بار ترافیکی ناشی از سیلاب در محورهراز خبر داد.

سید عباس حسینی در بازدید از محور هراز که از شامگاه گذشته به دلیل سیلاب مسدود شده بود، گفت: با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی و با حضور معاون فرماندار و بخشدار لاریجان از زمان بروز حادثه در محور، آرامش نسبی به این محور  حاکم شده است.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: از صبح امروز با اعلام بروز سیل در محور هراز، نیروهای امدادی و انتظامی در منطقه حاضر شده و نسبت به رفع خسارت های ایجاد شده اقدام کردند که در این راستا با توجه به مسدودی مسیر تجهیزات و ماشین آلات راهداری، بخشداری و بخش خصوصی حاضر در منطقه، مسیر به صورت موقت بازگشایی شده تا خودروهای در مسیر مانده هدایت شوند.

وی از اعزام چندین خودروی کمک رسان شامل لودر و کامیون برای تخلیه گل و لای ایجاد شده در مسیر از استان و شهرستان به مسیر مسدود شده از صبح امروز خبر داد و گفت: این سیلاب خسارت هایی به منطقه وارد کرده است اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت و خسارت ها به حوزه راه و تاسیسات بوده است.

حسینی یادآور شد: نیروهای هلال احمر در کنار فعالیت بازگشایی مسیر، به مردم گرفتار شده در سیل کمک های تعذیه ای ارایه دادند.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول