اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خبرنگاران رفسنجان صاحب‌ خانه شدند

با حضور معاون فرهنگ و ارشاد استان و مسؤولان شهرستان دفتر نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

خبرنگاران رفسنجان صاحب‌ خانه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، عصر امروز با حضور معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، فرماندار، رئیس شورای شهر و شهردار رفسنجان، مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان و جمعی از مدیران مسؤول و اصحاب رسانه آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان در مجتمع افصح هجری برگزار شد.

روح‌الله بادپروا رئیس خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: هشتم خرداد ۱۳۹۷ خانه مطبوعات رفسنجان افتتاح شد و در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر عضو  دارد که ۷۵ نفر عضو اصلی و ۲۵ نفر عضو افتخاری هستند.

وی عنوان کرد: شهرستان رفسنجان دارای ۹ رسانه مکتوب و ۱۲ پایگاه خبری فعال است و ۵ پایگاه خبری در نوبت مجوز هستند.

بادپروا با قدردانی از همکاری شهرداری و مجتمع مس رفسنجان در راه‌انداری دفتر خانه مطبوعات شهرستان در خصوص مکان و تجهیزات گفت: برنامه‌های خانه مطبوعات را با قدرت پیش می‌بریم .

نژادحیدری رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان راه‌اندازی نمایندگی‌های خانه مطبوعات در شهرستان‌ها را گامی در راستای تمرکززدایی دانست و گفت: رفسنجان اولین شهرستان استان است که در آن خانه افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی مجدد موزه مطبوعات از اقدامات خوبی در این دوره است که در کرمان به‌عنوان اولین موزه مطبوعات کشور بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول