اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مصوبه سفر ریاست جمهوری کارگشا شد/ گره ۱۱ ساله باغ موزه دفاع مقدس لرستان باز می‌شود

استاندار لرستان گفت: باغ موزه دفاع مقدس لرستان سال گذشته به دلیل فقدان بودجه متوقف شده بود، با سفر ریاست جمهوری به استان مجدد روند تکمیل پروژه از سر گرفته شد و به نظر می‌رسد در هفته دفاع مقدس افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گیرد.

مصوبه سفر ریاست جمهوری کارگشا شد/ گره ۱۱ ساله باغ موزه دفاع مقدس لرستان باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ایام مصادف است با سالگرد عملیات مرصاد که رزمندگان لرستانی نقش بسزایی در این عملیات داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در باغ موزه دفاع مقدس استان هستیم، مجموعه‌ای که از سال ۹۰ عملیات اجرایی آن شروع شده و از مجموعه‌های منحصر به فرد محسوب می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه سازه خوبی برای باغ موزه استان طراحی شده، افزود: در مراحل پایانی کار و گام‌های نهایی برای بهره‌برداری از این مجموعه به سر می‌بریم.

زیویار بیان داشت: باغ موزه دفاع مقدس لرستان سال گذشته به دلیل فقدان بودجه متوقف شده بود، با سفر ریاست جمهوری به استان مجدد روند تکمیل پروژه از سر گرفته شد و به نظر می‌رسد در هفته دفاع مقدس افتتاح و مورد بازدید عموم  قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود بخش‌های مختلف و متنوع در باغ موزه لرستان، گفت: در سفر آیت‌الله رئیسی به استان ۲۵ میلیارد تومان برای این مجموعه در نظر گرفته شد، برای نواقصی که وجود دارد نیز از طریق منابع استانی و ملی، تامین اعتبار خواهد شد.

استاندار لرستان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اهداف کاری خود عنوان و تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس لرستان نیز یکی از پروژه‌های اساسی استان است که اعتبار لازم برای تکمیل آن اختصاص خواهد یافت، ضمن اینکه هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد است و برای ۲ درصد باقی‌مانده پروژه را ناتمام گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول