اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پولادگر: از رونق حرفه سوارکاری و پرورش اسب حمایت می‌کنیم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور بر ضرورت توسعه و رونق صنعت سوارکاری و پرورش اسب در کشور تاکید کرد و گفت: از رونق حرفه سوارکاری و پرورش اسب حمایت می‌کنیم

پولادگر: از رونق حرفه سوارکاری و پرورش اسب حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمد پولادگر که به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان همراه با اعضای هیات دولت به استان همدان سفر کرده است، پیش از ظهر امروز در بازدید از مجموعه سوارکاری اوسینا اظهار کرد: همدان یکی از قطی‌های رشد و پیشرفت ورزش سوارکاری کشور است.

وی بیان کرد: حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در صنعت اسب و سوارکاری در همدان بسیار شایسته است و این استان در این رشته استعدادهای درخشانی دارد و باید مورد حمایت قرار گیرد.

پولادگر در این بازدید بر ضرورت توسعه و رونق صنعت سوارکاری و پرورش اسب در کشور تاکید کرد و گفت: از حضور سرمایه‌گذاران صنعت سوارکاری استقبال می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور خاطرنشان کرد: تولید و پرورش اسب یکی از صنعت‌های پردرآمد جهان به شمار می‌رود.

در این بازدید دهقانی طالبی مشاور معاون وزیر، دهقانی معاون دفتر بازرسی وزرارت و حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز حضور داشتند.

سیدوحید برقعی از فعالان و بانیان اصلی توسعه ورزش سوارکاری استان همدان نیز آخرین وضعیت آماده‌سازی مجموعه سوارکاری اوسینا را تشریح کرد.

انتهای پیام/ 3140/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول