اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افزایش ۷۸ درصدی کشف انواع سرقت در دلیجان

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از افزایش ۷۸ درصدی کشف انواع سرقت ها در ۴ ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

افزایش ۷۸ درصدی کشف انواع سرقت در دلیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان مجتبی جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تحقق هرچه بهتر پلیس پاسخگو، یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی پلیس در مبارزه اثربخش با مواد مخدر بازتعریف و برنامه ریزی شد.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس شهرستان دلیجان در ۴ ماهه ابتدای سال جاری ۴۹۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به افزایش دستگیری متهمان در حوزه مواد مخدر اضافه کرد: در این عملیات ها ۲۸ نفر قاچاقچی ، ۶۶ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و تعداد ۲۳۷ معتاد دستگیر شدند.

جمالی با اشاره به دستگیری ۱۴۷ سارق در عملیات های ۴ ماه نخست امسال در دلیجان خاطرنشان کرد: ۱۶۸ فقره سرقت در این بازه کشف شده است که بیانگر کشف ۷۸ درصدی کشف به وقوع سرقت ها می باشد.

وی همچنین بیان داشت: ۱۹۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در این بازه زمانی کشف و تعدا ۶۴ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ۵۷ دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان ادامه داد: در این بازه زمانی در اجرای طرح برخورد با وسایط نقلیه مزاحم و متخلف تعداد ۱۴۳ دستگاه موتور سیکلت و تعداد ۴۳۹ دستگاه خودرو توقیف شد.

جمالی افزود: در این بازه زمانی تعداد ۴۱۰۰ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در سطح شهرستان دلیجان انجام که تعداد ۴۰۰۰ تماس آن عملیاتی شده است.

وی گفت: برقراری آرامش و ارتقاء احساس امنیت مهمترین خواسته شهروندان از پلیس است، و بایستی با برخوردی مناسب با مردم در جهت ایجاد نظم و امنیت قدم برداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان یادآور شد: تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده دریافت اخبار شهروندان در این رابطه می‌باشد.

جمالی در خصوص تشدید اقدامات انتظامی در پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر ،شناسایی و رصد فعالیت سوداگران مواد مخدر ، تدابیر امنیتی و انتظامی در ورودی و خروجی شهر و کنترل و مهار معتادان متجاهر و پیشگیری از سرقت را مهمترین برنامه های پیش رو این فرماندهی عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول