اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دعوت وزیر میراث فرهنگی از تهرانی‌ها برای سفر به همدان + فیلم

وزیر میراث فرهنگی در حاشیه سفر به همدان با حضور در گنجنامه از تهرانی‌ها خواست تابستان همدان را از دست ندهند و به این شهر سفر کنند.

دعوت وزیر میراث فرهنگی از تهرانی‌ها برای سفر به همدان + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز اعضای هیات دولت در سی‌امین سفر استانی به همدان سفر کردند تا از نزدیک مسائل و مشکلات این استان را بررسی کنند.

در همین راستا هر یک از وزرا قرار است به یک شهرستان سفر کنند که وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در تویسرکان حضور خواهد یافت.

عزت‌الله ضرغامی قبل از حضور در تویسرکان به گنجنامه همدان رفت و ضمن دعوت از تهرانی‌ها برای بهره‌مندی از هوای همدان در ایام تابستان اظهار کرد: اکوتوریسم و طبیعت گنجنامه عالی است و آبشار آن که در طول سال جاری است، واقعا دیدنی است.

وی با بیان اینکه طبیعت و هوای گنجنامه بسیار دلنشین است افزود: با توجه به اینکه همدان با تهران فاصله چندانی ندارد، تهرانی‌ها باید از هر فرصتی برای حضور در همدان استفاده کنند و از این هوای پاک و خنک لذت ببرند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: همدان پایتخت تابستانی هخامنشیان بوده و اکنون هم این شرایط برای مردم فراهم است تا از این هوای دلپذیر استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول