اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بارندگی‌ها به 51 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت سامانه بارشی مونسون و سیل از روز دوشنبه تا کنون به ۵۱ واحد مسکونی این استان خسارت زده است.

بارندگی‌ها به 51 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح گفت: فعالیت سامانه بارشی مونسون و سیل از روز دوشنبه تاکنون به ۵۱ واحد مسکونی این استان خسارت زده است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن برای امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهارداشت: تجهیزات و ماشین‌آلات بنیاد مسکن در چهار منطقه سیستان و بلوچستان مستقر شده است.

وی افزود: در شهرستان سرباز حدود ۳۵ واحد روستایی و ۱۶ واحد مسکونی در ۲ روستای شهرستان مهرستان بر اثر سیل و بارندگی شدید تخریب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده احتمال می‌رود در واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی نشده و واقع در بافت فرسوده خسارات گزارش شود.

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول