اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

دانشور: کاهش فاصله امکانات رفاهی دانشگاه‌ها با یکدیگر

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: در تلاشیم تا فاصله ارائه خدمات رفاهی در دانشگاههای شهرستان‌ها را نسبت به دانشگاه‌های برخوردار روز به روز کمتر کنیم.

دانشور: کاهش فاصله امکانات رفاهی دانشگاه‌ها با یکدیگر

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، ابوالفضل دانشور مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم در حاشیه‌ بازدید از دانشگاه ارومیه و در دیدار با رئیس این دانشگاه گفت: در حوزه امکانات دانشجویی و رفاهی، اقدامات خوبی در دانشگاه ارومیه صورت گرفته و کاملاً مشخص است که رویکرد و روند رو به رشدی در این دانشگاه به مسائل رفاهی دانشجویان وجود دارد.

دانشور افزود: یکی دیگر از نکات مثبتی که در دوره جدید مدیریت دانشگاه ارومیه بسیار ملموس است، استفاده از نیروی‌های جوان در سطح معاونت ها و مدیران میانی دانشگاهی است که این اقدام علاوه بر  اینکه زمینه خدمات رسانی بهتر به دانشجویان دانشگاه را فراهم می کند؛ منجر به تربیت نیروی کارآمد برای آینده مدیریتی دانشگاه می شود.

مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه برنامه‌های منسجمی برای بازگشایی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، تاکید کرد در این راستا نشست‌های هماهنگی برای معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد تا ترم تحصیلی آینده با ارائه مطلوب خدمات به دانشجویان شروع شود.

 ابوالفضل دانشور از رویکرد جدی سازمان امور دانشجویان به دانشگاههای دور افتاده از مرکز اشاره کرده و گفت: در تلاشیم تا فاصله ارائه خدمات رفاهی  در این دانشگاهها نسبت به دانشگاههای برخوردار را روز به روز کمتر کنیم.
علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات دانشگاه در طول مدیریت جدید در حوزه امور دانشجویی و رفاهی، ‌گفت: در این چند ماه اخیر اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های زیرساختی امور دانشجویی انجام داده‌ایم که همچنان این اقدامات نیز ادامه دارند و تمام تلاش بر این است که ان شالله در مهرماه امسال امکانات رفاهی بهتری نسبت به سالهای گذشته در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

نثار فاتحه در مزار شهدای گمنام، بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی، رستوران‌ها، اماکن ورزشی، سالن‌های همایش از دیگر برنامه‌های بازدید یک‌روزه دانشور از دانشگاه ارومیه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول