اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

استفاده از فضای باز مدارس و اماکن ورزشی برای عزاداری محرم/ پروتکل‌های بهداشتی کامل رعایت خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان، هماهنگی لازم با آموزش‌وپرورش جهت استفاده هیئات از فضاهای باز مدارس و سالن‌های ورزشی انجام شده است.

استفاده از فضای باز مدارس و اماکن ورزشی برای عزاداری محرم/ پروتکل‌های بهداشتی کامل رعایت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی ظهر امروز در همایش نسل حسینی، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار کرد: در جلسه عزای سیدالشهدا علیه‌السلام حضور پیدا کردن و خدمت در آستان ایشان، توفیقی است که نصیب هر فردی نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال توسط مجموعه‌های مردمی و هیاتی اقداماتی انجام شده، ضمن اینکه عملیات محرم به صورت ملی قبل از عید نوروز آغاز و در اوایل ماه مبارک رمضان این عملیات را شروع کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به سیاه‌پوشی و فضاسازی محیطی توسط هیئات مذهبی استان، تصریح کرد: این اقدام باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سراسر استان انجام شده است، کمااینکه پرچم‌های عزا در بام و دیواره‌های بلند شهر نصب خواهد شد. 

قدرتی، برگزاری مراسم‌های پیشواز و چاووش‌خوانی را از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای ایام عزا عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین در ایام شهادت امام حسین(ع) اعزام مبلغ را داریم، نقاط تبلیغی استان را شناسایی و برای هر منطقه مبلغ‌هایی را اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ستادهای عملیاتی نیز برای برنامه‌های ایام محرم و صفر در استان تشکیل شده، افزود: هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز، هماهنگی با سازمان جهادکشاورزی جهت توزیع نذورات در هیئات با نرخ تنظیم بازار، هماهنگی جهت برخی تخفیفاتی همچون چاپ بنر و هماهنگی با شرکت بیمه از جمله خدماتی است که برای هیئات پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در استان، هماهنگی لازم با آموزش‌وپرورش جهت استفاده هیئات از فضاهای باز مدارس و سالن‌های ورزشی انجام شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول