اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

انتخابات کمیته ملی المپیک|شعبانی‌بهار ثبت‌نام کرد/واکنش رئیس به اعتراض‌ها: کدام فدراسیون به ورزشکار حقوق و بیمه داده است؟

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در انتخابات کمیته ملی المپیک نامزد شد.

انتخابات کمیته ملی المپیک|شعبانی‌بهار ثبت‌نام کرد/واکنش رئیس به اعتراض‌ها: کدام فدراسیون به ورزشکار حقوق و بیمه داده است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان امروز برای پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نامزد شد.

وی در این باره اظهارداشت: مانند همه همکارانم انگیزه من این است به ظرفیت‌های کشور در ورزش و المپیک اضافه کنیم. تجربیاتی که دارم چه در حوزه ورزش همگانی وزارت ورزش داشتم چه در این ۴ سال که رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان بودم می‌توانم به ورزش در هیات اجرایی کمک کنم.

وی افزود: ما می‌توانیم یک برنامه ۶-۷ ساله برای المپیک ۲۰۲۸ داشته باشیم و مشارکت برنامه‌ریزان و اندیشمندان ورزش را بگیریم که برای این کار نیازمند حمایت مالی هست. گاهی با این مشکل مواجه بودیم که گفتمان خوبی با مجلس نداشتیم، باتجربه و تعاملی که با این قوه داریم می‌توانیم به فرآیند قهرمانی کمک کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص اعتراض کمانداران به خاطر حقوق و بیمه، تصریح کرد: کدام فدراسیون بیمه و حقوق دارد؟ هر کسی در چارچوب خودش باید انتظار داشته باشد. جایگاه ورزشکار رفیع است اما باید در همان اندازه و چارچوب خورش صحبت کند هر چیزی فراتر باشد مطلوب کسی نیست. برخی درخواست‌ها خارج از این چارچوب است. با تعاملی که با ورزشکاران داریم این مشکل حل می‌شود. آنها فکر می‌کردند ما یک نفر را برای بازی‌های کشورهای اسلامی حذف کرده‌ایم اما ستاد برگزاری این تغییرات را داده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افراد جدید برای بازی‌های اسلامی جایگزین شده‌اند، گفت: از بین معترضان کسانی که نیامدند یک نفر در بخش مردان و ۲ نفر در بخش زنان افراد دیگری را برای بازی‌های قونیه جایگزین کردیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول