اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شعبانی‌بهار: مصمم بودن پولادگر نبود انتخابات برگزار نمی‌شد

شعبانی‌بهار پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: اگر مصمم بودن پولادگر نبود این انتخابات برگزار نمی‌شود.

شعبانی‌بهار: مصمم بودن پولادگر نبود انتخابات برگزار نمی‌شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا شعبانی‌بهار در مجمع و‌ پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: پولادگر برای برگزاری مجمع مصمم و راسخ بود و از بی طرفی، صداقت و سلامت وی تشکر می‌کنم. اگر مصمم بودن پولادگر نبود این انتخابات برگزار نمی‌شود. با حضور گواری فدراسیون ما دچار تلاطم نشد و از پولادگر به خاطر انتخاب شایسته وی تشکر می‌کنم‌.گواری خبره و با صداقت بود‌ البته برخی گفتند گواری همدانی و همشهری من است ولی اینگونه نبود. از آقای پارسا نیز سپاسگزارم.

وی در ادامه افزود: همه خدماتی که انجام شده با حمایت وزارت ورزش انجام پذیر نیست. نقش وزارت ورزش در فدراسیون‌ها و‌حمایت از استان‌ها بی بدیل است.

شعبانی‌بهار تاکید کرد: حمید سجادی بودجه ما را در اوایل خدمت خود در وزارت ورزش پرداخت کرد. هر اعزام ما کمتر از ۱.۵ میلیارد نبود و کل بودجه ما ۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. وزارت ورزش بودجه ما را صد درصد داد و صمیمانه تشکر می‌کنم. پارالمپیک همه هزینه اردوها و اعزام ها را کمک کرد و یار معلولین است. کمیته هم حمایت کرد و برای کره جنوبی ۴۵۰ میلیون تومان کمک و اعلام کرد هزینه تمام‌ اعزام‌ها را تا پایان سال پرداخت می‌کنند.

شعبانی‌بهار تصریح کرد: همه چیز بر دوش استان‌هاست و سازندگی ورزشکار در استان‌ها است. باشگاه‌ها نیز موتور محرک همه ورزش‌ها هستند و باید تعداد باشگاه‌ها را بیشتر کنیم. از نماینده ورزشکاران، مربیان و داوران نیز تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان یادآوری کرد: دستگاه‌های اجرایی معین همه رشته ها هستند اما متاسفانه نمی‌توانیم از ظرفیت شهرداری استفاده کنیم‌. دست مسئولین آموزش و پرورش که برای ورزش تلاش می‌کنند را می‌بوسم و با مهرزاد حمیدی دیدار داشتم که به تشکیل پایگاه ها در این بخش به ما کمک کنند. تیم دانشگاهی نیز از تیم‌های خوب ماست و از دکتر بشریان تشکر می کنم. همچنین از فدراسیون کارگری.

شعبانی بهار اظهار داشت: بودند برنامه هایی که تلاش کردند انتخابات را به تاخیر بیندازند. در کلان موضوع تلاش شد این اتفاق نیفتد ولی وزارت ورزش مصمم بود که برگزار شود. این مسائل در همه جا هست.

وی گفت:آرزوی هر ورزشکار داشتن خوابگاه مناسب است که این امر محقق شد و خوابگاه مناسب برای ورزشکاران افتتاح شد. در ۱۲ ماه ۱۰ بار اعزام داشتیم که این موضوع با توجه به عدد بودجه فدراسیون بی سابقه است.  همچنین در این چهار سال ۵ کرسی بین المللی داشتیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید کرد: این رشته یک رشته رکوردی است. برای اولین بار در ریکرو مقام اول انفرادی داشتیم. در کاپ اسیایی در میکس و انفرادی نتایج خوبی گرفتیم.کامپوند ما اگر به جای کره جنوبی در سلیمانیه حاضر شده بود باید مدال‌های خود را با گونی به ایران می‌آورد ولی ما دنبال حضور در مسابقات سطح بالا و هدفمند هستیم می دانستیم در کره نتیجه نمی‌گیریم ولی این فرصت بود تا برای بازی‌های کشورهای اسلامی برآورد خوبی داشته باشیم.
در تلاشم تا ریکرو را جوان کنیم و در کامپوند هم با حفظ با تجربه‌ها در مسیر جوانگرایی پیش برویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول