اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

باران تا نیمه شب تمام هرمزگان را فرا می‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بارش باران تا کنون در هشت شهرستان هرمزگان آغاز شده و تا نیمه شب تمام این استان را فرا خواهد گرفت.

باران تا نیمه شب تمام هرمزگان را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی حمزه‌نژاد کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان شامگاه امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: بارش باران امشب نیز در هرمزگان ادامه داشت و از ساعت ۲۰ تا ۲۱ در مناطقی از استان بارش‌ها رگباری و شدید بود به طوری که در مازگرد و رهدار به ترتیب ۲۳ و ۳۴ میلیمتر باران بارید.

وی افزود: از ابتدای امشب در شهرستان‌های رودان، میناب، جاسک، حاجی آباد، بستک، شمال شهرستان بندرعباس، پارسیان و بشاگرد بارش باران ثبت شده و تا نیمه شب سراسر استان شاهد بارش باران خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بارش‌ها در مناطقی از استان مانند رودان شدید بوده و موجب جاری شدن روان آب و سیلاب می‌شود که باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود و این بارش‌ها تا صبح فردا ادامه دارد.

مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز گفت: اکنون روان آب‌های ناشی از بارش‌ها در استان فارس وارد مناطق شمالی استان در شهرستان حاجی آباد شده است، اما موجب بروز خسارت نشده است.

وی افزود: هم استانی‌ها همچنان به توصیه‌های ایمنی توجه داشته باشند و از نزدیک شدن به مسیل‌ها، رودخانه‌های فصلی، آب نما‌ها و رفتن به ارتفاعات اکیدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین هم استانی‌ها از رفت و آمد‌های غیرضروری در جاده‌ها بویژه جاده‌های روستایی در مناطق دارای بارندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول