اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آغاز اردوی جهادی دندانپزشکی در دلیجان با 100 جهادگر پزشک و متخصص

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از یک‌صد دندان‌پزشک جهادی در رزمایش شهرستان دلیجان شرکت می‌کنند و در طی ۷ روز به مردم و خصوصاً افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خدمات ارائه می‌دهند.

آغاز اردوی جهادی دندانپزشکی در دلیجان با 100 جهادگر پزشک و متخصص

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر امروز در آیین بازدید از اردوهای جهادی دندان‌پزشکی در دلیجان اظهار کرد: به برکت تفکر و فرهنگ بسیج، امروز در گام دوم انقلاب فصل جدیدی از درخشش بسیج در همه ابعاد شروع شده و بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز و میدان‌دار است.

وی افزود: بسیج به معنای واقعی متکی به نصرت خدا، ولایتمدار و مردم‌باور است و برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و خدمت صادقانه به مردم صادقانه و مجاهدانه گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج اردوهای جهادی است و جهادگران بسیجی به عنوان سفیران کار و تلاش با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: حضور جهادگران در مناطق محروم امیدآفرین است و نقش مؤثری در ترویج و توسعه گفتمان جهادی دارد.

کریمی با اشاره به اینکه در سطح استان مرکزی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی به شکل تخصص محور در عرصه‌های مختلف سازمان‌دهی شده، افزود: گروه‌های جهادی در مقاطع مختلف سال در میدان خدمت به مردم حضور دارند ولی ایام تابستان به جهت اوقات فراغت استقبال از اردوهای جهادی بیشتر است.

وی با بیان اینکه رزمایش‌های جهادی در تابستان با توجه به ظرفیت‌ها و شناسایی‌های انجام شده در مناطق مختلف برگزار می‌شود، افزود: یکی از مهمترین اقدامات جهادگران مسئله محوری و شناسایی مسائل بوم محلات است که طبق این مهم برای خدمت‌رسانی حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای برگزاری رزمایش‌های تابستانه جهادگران بسیجی از امروز اردو جهادی دندان‌پزشکی در شهرستان کمیجان شروع شده که رویکرد آن بهداشتی و درمانی است و جهادگران بسیجی که از پزشکان و دندان‌پزشکان متخصص هستند با حضور در شهرستان کمیجان به مردم و خصوصاً افراد تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

کریمی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات جهادگران بسیجی در این رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه غذای گرم به مراجعین است که در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: بیش از یک‌صد دندان‌پزشک جهادی در رزمایش شهرستان دلیجان شرکت می‌کنند و در طی ۷ روز به مردم و خصوصاً افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خدمات ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: دستگاه‌هایی از جمله ستاد نماز جمعه، کمیته امداد، هلال احمر در کنار بسیج و سپاه شهرستان دلیجان در اردو جهادی دندان‌پزشکی مشارکت دارند و با توجه با اینکه ترمیم دندان یکی از نیازهای مهم افراد محسوب می‌شود و با ابتکار عمل و روحیه جهادی پزشکان خوشبختانه سطح استقبال مردم بسیار چشمگیر بوده است.

کریمی تأکید کرد: اقدام امروز جهادگران و پزشکان متخصص در دلیجان از نیازهای مهم مناطق محروم است و با حضور خود در سایر شهرستان‌ها منشأ خدمات و خیرات فراوانی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۲۰۰ نفر از مردم و نیازمندان خدمات درمانی دندانپزشکی دریافت می‌کنند و این‌گونه اقدامات در مناطق محروم قطعاً بسیار مؤثر و منشأ خیرات فراوانی است و امروز باید ارائه این‌گونه خدمات مورد توجه خیرین و سایر افرادی که توانایی دارند قرار گیرد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول