اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع): امروز ۸ میلیون جوان انقلابی و مومن باید پای کار انقلاب باشند

ما باید ۸ میلیون نیروی جوان متخصص و متعهد بسیجی را در راستای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف بخصوص حوزه سلامت، کادرسازی و تربیت کنیم تا شاهد ارائه بهترین نوع خدمت در آن حوزه تخصصی باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع): امروز ۸ میلیون جوان انقلابی و مومن باید پای کار انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار علی اکبر افراسیابی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع)، در مراسم معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی که ظهر امروز در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: کار بسیج در گام دوم انقلاب سخت تر می‌شود، زیرا ما وظیفه تربیت مدیران شایسته را برای انقلاب اسلامی داریم تا بتوانند در هر نقطه که فعالیت می کنند اثربخش باشند، در این راستا باید ۸ میلیون جوان انقلابی و متعهد پای کار باشند.

وی افزود: بسیج سه وظیفه اصلی جذب، آموزش و بکارگیری را به عهده دارد، افراد داوطلب برای کمک، خدمت و ارائه توانمندی هایی که دارندرا به جامعه هدف جذب می‌کنیم، آنها را سازماندهی کرده و آموزش می دهیم و سپس به کار می‌گیریم.

سردار افراسیابی با اشاره به نقش بسیج جامعه پزشکی، بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی نقش بزرگی را در جامعه ایفا می کند چون حافظان سلامت هستند جامعه پزشکی و چندین قشر دیگر به دلیل اهمیت کارشان در جامعه، جایگاه خاصی برای آنها تعریف شده همانطور که در طول زمان شیوع کرونا کارآمدی و اثربخشی آنها دیده شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع)، با بیان اینکه داوطلب بودن، ایثارگری و فداکاری از شاخصه‌های بسیجیان است، اظهار کرد: این تشکل توانست در عرصه خدمت دهی و تامین سلامت و بهداشت مردم از خود اقدامات وسیعی نشان دهد، آنها بعد از جذب و آموزش به کارگیری می‌شوند و امروزه توانستند این کار را به نحو شایسته انجام دهند همانطور که در حاشیه شهر نیز شاهد اقدامات بزرگ و گسترده بسیجیان هستیم، همین اقدامات اثربخش بسیجیان بوده که کشور ما را در برابر کشورهای دیگر از وضعیت بهتری برخوردار کرده است.

سردار افراسیابی ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی اقدامات بزرگی انجام شد و خدمات و تلاش های ارزشمندی از سوی بسیج جامعه پزشکی به مردم ارائه شد. ما در بسیج از میان کادر درمان نخبه‌های آنان را شناسایی کرده آنها را جذب می‌کنیم و در حقیقت بسیج سازی از افرادی که علایق و توانمندی هایی در این راستا دارند، می‌کنیم.

وی گفت: این افراد در عرصه های مختلف جنگ سرد، جنگ سخت، دفاع و امنیت مردم آمدند و شهید شدند. حضور در بسیج افتخار آنان است مهمترین موضوع در این عرصه داشتن بصیرت و اقدام به موقع در هنگام نیاز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول