اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

واکسیناسیون سیار در قم آغاز به کار کرد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آغاز به کار مجدد واکسیناسیون سیار در قم گفت: مراقبین سلامت مراکز و پایگاه های سلامت با انجام هماهنگی لازم با خانواده ها در محل حضور یافته و نسبت به تزریق واکسن اقدام می نمایند.

واکسیناسیون سیار در قم آغاز به کار کرد

سیامک محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت تکمیل واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلاء افراد سالمند، دارای بیماری های زمینه ای و یا نقص سیستم ایمنی گفت: خانواده های محترم در صورت داشتن فرد سالمند و ناتوان حرکتی که زمان تزریق واکسن  آنها رسیده است می توانند با تماس با مرکز یا پایگاه سلامت محل سکونت خود درخواست اعزام تیم سیار واکسیناسیون نمایند. 

وی افزود: مراقبین سلامت مراکز و پایگاه های سلامت  با انجام هماهنگی لازم با خانواده  ها در محل حضور یافته و نسبت به تزریق واکسن اقدام می نمایند. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از همشهریان گرامی خواست افرادی که ۶ ماه از تزریق آخرین نوبت واکسیناسیون آنها گذشته است به نزدیکترین مرکز یا پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول