اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آبرسانی پایدار به همدان پروژه مهم سفر ریاست جمهوری

فرماندار همدان گفت: پروژه آبرسانی دائم و پایدار به همدان مهمترین و اولویت‌دارترین پروژه در سفر هیات دولت به همدان است که امیدواریم با دستور رئیس جمهور پروژه سرعت بگیرد.

آبرسانی پایدار به همدان پروژه مهم سفر ریاست جمهوری

محمدعلی محمدی، فرماندار همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تاکید بر اینکه قطعا سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یکی از سفرهای ویژه و به منحصر به فرد است اظهار کرد: این سفر حتما رهاوردهای خوبی برای استان خواهد داشت.

وی بیان کرد: تاکنون جلسات و رایزنی‌های زیادی برای بهره‌بندی از برکات سفر صورت گرفته است که می‌تواند راهگشای مسائل بوده و اهداف مهمی را برای استان و شهرستان همدان به ارمغان بیاورد.

فرماندار همدان یکی از پروژه‌های مهم و مورد توجه در سفر هیات دولت را تامین آب شرب پایدار و دائم برای همدان دانست و گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی دائم به همدان حدود چند ماه است که شروع شده در حالی که ۱۸ سال بلاتکلیف مانده بود.

محمدی اضافه کرد: با توجه به وضعیت کنونی آب همدان پروژه آب اهمیت زیادی دارد و قطعا با حضور رییس جمهور و دستوری که برای تسریع در اجرای آن خواهند داشت، هر چه زودتر محقق می‌شود.

وی یادآور شد: پروژه‌های دیگری هم وجود دارد که از جمله آنها تامین اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و تسهیلات برای واحدهای تولیدی است که اگر در سفر رئیس جمهور محقق شود تاثیرات خود را در مباحث محتلف از جمله کسب و کار و زیرساخت‌های استان خواهد گذاشت.

فرماندار همدان در پایان عنوان کرد: کنارگذر غربی همدان نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که اگر در این سفر تامین اعتبار شود، در برون رفت از ترافیک و مسائل جاده‌ای تاثیرگذار است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول