اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شکستگی لوله انتقال اصلی، باعث قطعی آب در شهرری شد

مدیر روابط عمومی آبفا منطقه ۶ تهران گفت: به دلیل بروز حادثه در خط انتقال اصلی توزیع آب شهرری، آب شرب محدوده‌هایی از این منطقه با افت فشار شدید و در برخی از مناطق با قطعی آب همراه است که در تلاش برای رفع مشکل هستیم.

شکستگی لوله انتقال اصلی، باعث قطعی آب در شهرری شد

مرتضی فخاری مدیر روابط عمومی آبفا منطقه ۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به قطعی آب در محدوده‌هایی از شهرری اظهار کرد: به دلیل بروز حادثه در خط انتقال اصلی توزیع آب شهرری، آب شرب محدوده‌هایی از این منطقه طی چند ساعت آینده و تا رفع حادثه با افت فشار شدید و در برخی از مناطق با قطع آب همراه است.

وی گفت: در این حادثه که شب گذشته در محله صفائیه اتفاق افتاده، لوله انتقال آب ۹۰۰ میلی لیتری به دلیل فرسودگی، دچار شکستگی شده و در پی آن، آب شرب حدود ۳ هزار مشترک دچار قطعی شده است.

فخاری با بیان اینکه همکاران شرکت آبفا منطقه ۶ تهران در تلاش هستند تا طی ساعات آینده مشکل قطعی آب حل شود، افزود: ساکنان محدوده‌های از شمال خیابان بسیج، از جنوب اتوبان کریمی و جاده ورامین، از غرب خیابان فداییان اسلام و از شرق خیابان گلسیرین دچار افت فشار و قطعی آب شده‌اند.  

مدیر روابط عمومی آبفا منطقه ۶ تهران در پایان خاطرنشان کرد: ضمن عذر خواهی و تشکر از همراهی شهروندان، تانکرهای آبرسانی جهت رفع نیاز در منطقه مستقر شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول