اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جذب نوجوانان در همدان به رشته اسکیت چشمگیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جذب جوانان و نوجوانان به رشته اسکیت گفت: دستگاه ورزش استان از رشته‌های موفق در عرصه‌های بین‌المللی حمایت لازم را خواهد داشت.

جذب نوجوانان در همدان به رشته اسکیت چشمگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی حقیقی صبح امروز در دیدار با اعضای هیات اسکیت عنوان کرد: ورزش اسکیت از رشته‌های موفق در استان است و این هیات با داشتن سالن اختصاصی در مسیر کسب موفقیت‌های ملی و بین‌المللی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه امروزه اسکیت به عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار نزد خانواده‌ها توانسته در عرصه‌های همگانی و قهرمانی موفق عمل کند، افزود: ویژگی‌های جذاب این رشته ورزشی موجب شده تا جذب جوانان و نوجوانان علاقمند به فعالیت در این رشته چشمگیر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: از عملکرد هیات اسکیت استان همدان رضایت داریم و رئیس هیات توانسته با برنامه‌ریزی منسجم و مدون آمار قابل توجهی از ورزشکاران را به این رشته جذب کند.

وی جایگاه مطلوب اسکیت‌بازان همدانی در عرصه ملی و بین‌المللی را از دیگر موفقیت‌های هیات برشمرد و اضافه کرد: دستگاه ورزش استان از رشته‌های موفق در عرصه‌های بین‌المللی حمایت لازم را خواهد داشت.

رئیس هیات اسکیت استان همدان نیز تصریح کرد: آموزش همگانی دستاوردی موفق برای اسکیت این استان داشت که غیر از فامنین در تمام شهرستان‌ها این رشته ورزشی فعال شده است.

مهدی مجیدی با بیان اینکه اسکیت توانسته به عنوان ورزش مهیج و جذاب در بین رده‌های سنی مختلف جایگاه مطلوبی را به خود اختصاصی دهد، اظهار کرد: هم‌اکنون در تمام رده‌ها در بخش دختران و پسران شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران هستیم.

وی بیان کرد: مربیان در ترویج آموزش‌های همگانی ورزش اسکیت نقش موثری را ایفا کردند و امسال نیز برنامه‌های آموزشی هیات به خوبی انجام شده به طوری‌که هم اکنون مدارس اسکیت در سطح شهرستان‌ها هم فعال است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول