اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

۷۲ درصد از مهارت آموزان فنی و حرفه‌ای زرند جذب بازار کار شدند

فرماندار زرند گفت: ۷۲ درصد از مراجعه‌کنندگان به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند پس از شرکت در کلاس‌های مختلف آموزشی دریافت و گواهینامه مهارت جذب بازار کار شده‌اند.

۷۲ درصد از مهارت آموزان فنی و حرفه‌ای زرند جذب بازار کار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سید رضا حسینی‌نژاد امروز در بازدید از بخش‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند به‌مناسبت هفته مهارت با قدردانی از زحمات کارکنان این مرکز، مهم‌ترین راه نجات کشور در حوزه ایجاد اشتغال جوانان جویای کار را آموزش مهارت‌های زندگی و حرفه‌ای دانست.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۹۴۵ نفر برای کسب مهارت‌های لازم به مرکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کردند که از این تعداد ۶۳۰ نفر توانستند در آزمون‌های کتبی و عملی، نمره قبولی کسب کنند و گواهینامه مهارت آنان صادر شده است.

فرماندار زرند عنوان کرد: ۷۲ درصد از مراجعه‌کنندگان به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند پس از شرکت در کلاس‌های  مختلف آموزشی دریافت و گواهینامه مهارت جذب بازار کار شده‌اند.

فرماندار زرند با  تاکید بر لزوم شناسایی فرصت‌های جدید شغلی، ارائه آموزش با کیفیت و هدفمند نیروی انسانی، مطابق با نیاز جامعه را بسیار مهم دانست تا نیروی انسانی ماهر تربیت و وارد بازار کار شود.

مهرداد مداحی‌نژاد رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند هم گفت: در حال حاضر قریب به ۳۸۰ نفر کارآموز در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای مشغول فراگیری مهارت‌های لازم هستند.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول