اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سپاه فجر مقام برتر جشنواره مالک اشتر را به دست آورد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت‌زدایی مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر اعضای گروه‌های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت‌زدایی بوده که حاصل این عملکرد، مقام برتر جشنواره مالک اشتر است.

سپاه فجر مقام برتر جشنواره مالک اشتر را به دست آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی امروز با بیان اینکه سپاه فجر در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه مقام برتر را در حوزه محرومیت زدایی به دست آورد، گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت زدایی مرهون تلاش خستگی ناپذیر اعضای گروه های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از نقش آفرینی فعال جهادگران بسیجی و فعالان عرصه محرومیت زدایی، گفت: موفقیت فارس در عرصه‌های مختلف و بخصوص در حوزه خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک الگو و شاخص برای کشور است.

وی افزود: کسب مقام برتر در حوزه محرومیت زدایی در سطح کشور را به تمام بسیجیان جهادگر و فعالان عرصه محرومیت زدایی فارس تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی سربلندی روزافزون و موفقیت دارم.

سردار بوعلی با بیان اینکه درخشش سپاه و بسیج فارس محدود به حوزه محرومیت زدایی نمی شود، گفت: طرح هایی نظیر طرح نذر رهایی، طرح توکاد (تامین وسایل کمک آموزش برای دانش آموزان نیازمند)، برگزاری باشکوه نهضت کمک مومنانه و حضور در کنار کادر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی نمونه های درخشان دیگری از افتخارآفرینی سپاه و بسیج فارس است.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج فارس برای حضور فعال در فرآیند واکسیناسیون و کمک به کادر بهداشت و درمان فارس آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول