اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر قشم منصوب شد

طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان حجت‌الاسلام «حسن سالمی» به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر قشم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم امروز در آیین معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف این شهرستان بیان کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تربیت نیروهای متخصص و در چارچوب قانون در این حوزه نیز از دیگر موضوعاتی است که باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر جایگاه حقوقی دارد و از آیین‌نامه ها و قوانین محکمی برخوردار است و در صورت اجرای دقیق این قوانین بخش زیادی از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

امام جمعه قشم تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید با رعایت ضوابط و حفظ حرمت افراد انجام شود چراکه در بسیاری از مواقع افرادی که تخلف می‌کنند از خانواده‌های آبروداری هستند و آبروی شخص و خانواده باید حفظ شود.

حجت‌الاسلام حاجبی تصریح کرد: در عین حال نباید دست و پای آمران را ببندیم و با حمایت قضایی وانتظامی باید انگیزه و اراده در اجرای قانون و عرف جامعه تقویت شود.

 

امر به معروف باید از مسئولان شروع شود

محمد محمدحسینی‌تختی فرماندار قشم نیز در این آیین گفت: امر به معروف و نهی از منکر نباید فصلی و محدود به مسئله حجاب باشد و در حوزه عملکرد مسئولان هم باید ورود کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به سطوح پایین تقلیل پیدا کرده و انتظار می رود، افرادی که در این حوزه منصوب می شوند، با نگاه جدید و نوآورانه دراین حوزه فعالیت کنند.

فرماندار قشم با اشاره به جمله‌ای از آیت الله جوادی آملی مبنی بر اینکه، آنچه شما در ظاهر مردم می‌بینید از باطن مسئول است، افزود: این جمله راهگشای در حوزه امر به معروف است و امر به معروف مسئولان اعتماد مردم را نیز جلب خواهد کرد.

به گزارش فارس، با حکم نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت‌الاسلام حسن سالمی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قشم منصوب شد.

انتهای پیام/88074

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول