اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره دانش آموزی انجمن‌های اسلامی توسط دانش آموز ایلامی

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جشنواره دانش آموزی انجمن‌های اسلامی (رسانش) به صورت مجازی با ارتباط مستقیم کشوری و با مرکزیت استان همدان برگزار شد که دانش آموز بهاره غریبی موفق به کسب رتبه برتر در آن شد.

کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره دانش آموزی انجمن‌های اسلامی توسط دانش آموز ایلامی

مسعود احمدیان رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: چهارمین جشنواره رسانش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور برگزار و دانش آموز بهاره غریبی از استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر کشوری در آن شد. 

وی افزود: بهاره غریبی پیام خود را به دانش آموزان این گونه بیان کرد: در پی شکوفایی استعدادهای خود باشید، با شجاعت ادامه دهید و از شکست نترسید، از سختی‌ها درس گرفته و همواره در تلاش باشید. 

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: این دانش آموز با گروه رسانش خود موفق به تهیه ۹ هزار اثر شامل پوستر، اینفوگرافیک، گزارش، مصاحبه و ... شده که در نهایت به کسب رتبه برتر کشوری در این زمینه منجر شده است. 

احمدیان گفت: غریبی دانش آموز فعال که مدتی پیش به عنوان دبیر چهارمین جشنواره دانش آموزی انجمن‌های اسلامی استان ایلام انتخاب شد در زمینه‌های ساخت کلیپ توانسته است با اتکا به استعداد و علاقه خود بهترین عملکرد را نشان دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول