اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان؛ استان شاخص در اشتغال زندانیان/ پرداخت دستمزد ۱۱ برابر افزایش یافت

مدیرکل زندان‌های استان سمنان، فعالیت‌های این استان در ایجاد اشتغال برای زندانیان را شاخص دانست و گفت: پرداخت دستمزد زندانیان ۱۱ برابر افزایش یافت.

سمنان؛ استان شاخص در اشتغال زندانیان/ پرداخت دستمزد ۱۱ برابر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات اداره کل زندان‌های استان سمنان، اظهار کرد: از اقدامات مهم این اداره کل جذب کارآفرینان برتر و مشارکت با این شرکت‌ها برای ایجاد اشتغال در زندان‌های استان سمنان بوده است.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اخیر تیم ارزیابی سازمان زندان‌ها، فعالیت‌های استان سمنان به‌عنوان فعالیت شاخص معرفی شده است، عنوان کرد: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم این اقدامات را در زندان‌های استان گسترش دهیم و آماده همکاری با تمامی کارآفرینان هستیم.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه مشارکت‌های خوبی از سوی اداره کل زندان‌های استان سمنان با شرکت‌ها و کارآفرینان صورت گرفته است، تصریح کرد: شرکت‌های بزرگی همچون پارمیدا، مکس الکترونیک و شرکت کفش بهمن با حضور و همکاری بسیار خوب توانسته‌اند اشتغال را در زندان‌های استان سمنان ایجاد کنند.

کهربایی با اشاره به اینکه شرکت کفش بهمن با ایجاد شرایط مطلوب آموزشی سبب توسعه اشتغال در زندان‌ها شده است، عنوان کرد: ایجاد فضای آموزشی و ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان سبب می‌شود، مددجو در یک فضای سالم کار کند و این اقدام سبب تغییر رویه وی در اشتباهات گذشته شود.

وی با اشاره به پرداخت دستمزد به مددجویان، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۲ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شد که نسبت به سال قبل خود افزایش ۱۱ برابری داشته است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه در زمینه پرداخت دستمزد مددجویان کارگاهی نیز افزایش ۹ برابری داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: دستمزد مددجویان کارگاهی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش ۹۰۰ درصدی داشته که این اقدام توسط تیم ارزیابی بررسی اداره کل زندان‌های سمنان به‌عنوان استان شاخص مطرح شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول