اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار قرچک: کارشکنی پیمان‌کار، باعث تعویق واگذاری مجتمع سبحان شد

فرماندار قرچک با بیان اینکه شرکت پیمان‌کار پروژه از واگذاری پروژه به بانک مسکن امتناع کرد، گفت: پس از ارزش‌گذاری پروژه سبحان توسط کارشناسان بانک مسکن، واحد های مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در اختیار واجدین شرایط قرار خواهد گرفت.

فرماندار قرچک: کارشکنی پیمان‌کار، باعث تعویق واگذاری مجتمع سبحان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون پروژه ۱۱۰۰ واحدی سبحان، اظهار کرد: بعد از دستور رئیس جمهور مبنی بر واگذاری یک ماهه پروژه مسکونی سبحان، استاندار تهران جلسه ای را با حضور نمایندگان راه و شهرسازی، بانک مرکزی، هئیت سرپرستی موسسه مالی اعتباری و نمایندگان استانداری و فرمانداری تشکیل داد و ابعاد حقوقی موضوع بررسی شد.

وی گفت: متأسفانه شرکت پیمان‌کار پروژه که متعلق به یکی از مدیران موسسه اعتباری است از واگذاری پروژه به بانک مسکن امتناع ورزید.

فرماندار قرچک این امتناع و سایر مسائل بزرگ حقوقی پروژه را عامل عقب افتادن زمان‌بندی یک ماهه عنوان کرد و گفت: خلع ید پیمان‌کار از پروژه و واگذاری به بانک مسکن در  شورای تامین فرمانداری و استانداری تصویب شد.

فاتحی نژاد با بیان اینکه مراحل واگذاری به سرعت در حال انجام است عنوان کرد: پس از ارزش‌گذاری پروژه سبحان توسط کارشناسان بانک مسکن، واحد های مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در اختیار واجدین شرایط قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول