اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳۰۰ سمنانی به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد، ۳۰۰ نفر از سمنان به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

۳۰۰ سمنانی به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند

سرهنگ علی خالقیان، فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به نقش برجسته رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد اظهار کرد: یکی از عملیات بسیار مهم دوران دفاع مقدس، عملیات غرورآفرین مرصاد است که رزمندگان استان سمنان نقش مهمی را در این عملیات داشتند.

وی بیان کرد: بر اساس خاطرات شهید صیادشیرازی، رزمندگان تیپ قائم (عج) نقش مهمی را در ایجاد خاک‌ریز اول در مقابل منافقین داشتند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان افزود: بر اساس تدابیر فرمانده سپاه استان سمنان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات، ۳۰۰ نفر از رزمندگان، خانواده معظم شهدا و جانبازان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

خالقیان افزود: بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های پاوه، بازی‌دراز، قصر شیرین و تنگه مرصاد و برنامه‌های روایتگری، سخنرانی و گرامیداشت یاد و خاطره ۶۸ شهید استان سمنان ازجمله برنامه‌های شاخص در این رویداد فرهنگی است.

وی تصریح کرد: این اعزام‌ها از دوشنبه، سوم مردادماه به‌صورت کشوری آغاز می‌شود و تعدادی از دانشجویان نیز در قالب اردوهای راهیان نور غرب کشور در این برنامه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول