اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مردم زمین‌های کشاورزی را به امید ساخت و ساز خرید و فروش نکنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مردم زمین‌های مشاعی و کشاورزی درجه یک حاشیه‌ شهرها را به امید اینکه روزی اجازه ساخت و ساز خواهند گرفت خرید و فروش نکنند.

مردم زمین‌های کشاورزی را به امید ساخت و ساز خرید و فروش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی حیدری صبح امروز در نشست با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: مردم زمین‌های مشاعی و کشاورزی درجه یک حاشیه‌ شهرها را به امید اینکه روزی اجازه ساخت و ساز خواهند گرفت خریدوفروش نکنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مطابق قانون زمین‌های کشاورزی درجه یک که به بهانه‌های مسکونی خریداری شده و رها می‌شود در صورت عدم کشت به دولت تعلق می‌گیرد.

وی افزود: فضاسازی منظریه در جریان سفر ریاست‌جمهوری به استان با پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان توسط راه و شهرسازی به شهرداری واگذار شد و باید از فردای جلسه اقدامات شهرداری آغاز می‌شد و به مرور اعتبار به پروژه تزریق می‌شود.

حیدری اضافه کرد: نظارت بر ساخت و ساز در قالب نهضت ملی مسکن علاوه بر اداره‌کل راه و شهرسازی توسط دفتر نظارت شورای فنی معاونت عمرانی انجام و با کوچکترین تخلفی برخورد می‌شود.

وی توضیح داد: متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی علاوه بر تسهیلات طرح از کمک‌های بلاعوض نهاد حمایتی نیز برخوردار می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌هایی مانند افزایش میزان تسهیلات بانکی و کاهش سود بانکی در شورای عالی مسکن کشور بررسی می‌شود تا اقشار مختلف بتوانند صاحب مسکن شوند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول