اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تمام وسیله‌های شهربازی زیر نظر شهرداری ایلام غیر استاندارد هستند

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در استان ایلام ۲۱۰ وسیله شهربازی وجود دارد که ۱۱۰ وسیله آن مختص به شهر ایلام و تمام آن‌ها زیر نظر شهرداری و غیر استاندارد هستند.

تمام وسیله‌های شهربازی زیر نظر شهرداری ایلام غیر استاندارد هستند

مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در استان ایلام ۲۱۰ وسیله شهربازی وجود دارد که ۱۱۰ وسیله آن مختص به شهر ایلام و تمام آن‌ها زیر نظر شهرداری و غیر استاندارد هستند. 

وی با انتقاد از عدم همکاری شهرداری‌های استان در خصوص استانداردسازی وسایل و تجهیزات شهربازی‌ها، گفت: تمام شهرداری‌ها از سوی این اداره کل به دستگاه قضایی معرفی و بدون اخذ گواهی ایمنی پلمب خواهند شد.

مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه تنها بخش خصوصی استانداردسازی وسایل بازی را رعایت کرده‌اند، یادآور شد: شهرداری‌ها به هیچ وجه اجازه فعالیت بدون اخذ گواهی ایمنی را ندارند.

وی از معرفی تمام شهرداری‌های استان از سوی اداره کل استاندارد به دلیل نداشتن استاندارد شهربازی‌های این حوزه به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: دادستان ایلام نیز تذکرات لازم و همچنین تشکیل پرونده برای شهربازی‌های غیر استاندارد را صادر کردند که اگر در موقع مقرر استاندارد سازی نشود پلمپ خواهند شد.

همتی به شهروندان ایلامی توصیه کرد: با توجه به تعطیلات تابستانی و افزایش استفاده از تجهیزات بازی، حتما از بهره‌برداران و اپراتورهای وسایل تفریحی، مجوز استاندارد این دستگاه‌ها را مطالبه کنید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول