اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وزیر کشور: ابعاد حادثه سیل استهبان با دقت بررسی می‌شود

وزیر کشور با حضور در منطقه سیل‌زده استهبان بر بررسی ابعاد مختلف حادثه و شناخت مقصران احتمالی تاکید کرد.

وزیر کشور: ابعاد حادثه سیل استهبان با دقت بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، احمد وحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده استهبان ضمن همدردی با مردم منطقه اظهار داشت: حادثه دلخراشی اتفاق افتاده و مردمی که روز جمعه برای تفریح به تفرجگاه سد رودبال امده بودند به ناگاه و بدون هشدار هواشناسی در فرصتی کوتاه گرفتار باران شدید شده و دچار سیل شده‌اند. 

وی با اشاره به جمعیت زیادی که در این مکان بوده‌اند، گفت: تعداد زیادی از رودخانه بیرون می آیند، تعدادی هم گیر افتاده که توسط مردم نجات پیدا می‌کنند. 

وحیدی تصریح کرد: با توجه به آفتابی بودن هوا و عدم بارش باران در منطقه یاد شده برای عده‌ای باورپذیر نبوده است که حجم اب از بالادست رودخانه منجر به وقوع سیل خواهد شد و لذا جدی نگرفتن هشدارها سبب از بین رفتن جان عده‌ای از مردم شد. 

وزیر کشور علت حضور میدانی خود را همدردی با مردم و بررسی دقیق جزئیات و ابعاد مختلف حادثه عنوان کرد و اظها داشت: موضوع بررسی خواهد شد تا ببینیم اهمال‌کاری و قصوری صورت گرفته یا نه و کمک کنیم زودتر ابعاد حادثه مشخص شود. 

وی با تاکید بر اولویت کمک‌رسانی به مردم حادثه‌دیده گفت: همه گروه ها درگیر بوده‌اند و فعالیت کرده‌اند، دو نفر هنوز مفقود هستند که امیدواریم سریع‌تر پیدا شوند و ابعاد حادثه هرچه زودتر روشن شود.

انتهای پیام/ن/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول