اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دعوای بین انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ تمامی ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه تخلف در وعده خدا نیست، گفت: دعوای بین حق یعنی انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ آمریکا و متحدینش تمامی ندارد، جبهه حق و باطل کنار هم جمع نمی‌شود.

دعوای بین انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ تمامی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: در جامعه انتقال نسلی صورت گرفته است در صورتی که دشمنان طرح ریخته بودند که در نسل‌های قبلی آن ارزش‌ها و اصالت‌ها و ... نباشد اما برخلاف تصورات آنها محقق شد چون وعده خدا حق است.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه دلدادگان و بسیجیان راه شهدا را بروند و عاقبت بخیر شوند، افزود: خبیث‌ترین دشمنان عالم برنامه داشتند این اتفاق نیفتد و نسل‌های آینده در عملکرد متفاوت باشند زیرا آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند در نسل‌های بعد، ارزش‌ها و اصالت‌ها برقرار نباشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انتقال نسل در انقلاب اسلامی بین کسانی که امام شهدا و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را دیدند و کسانی که ندیدند به خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: در دهه نود امتحانی بزرگ و شاید بیشتر از دهه ۶۰ پیش آمد و ما در این دهه در خانه خودمان و هزاران کیلومتر خارج از خانه جنگیدیم و بسیار عالی محک خوردند و نسل جدید وقتی قرار شد محک بخورند به مثابه کسانی بودند که انقلاب و امام و جنگ و شهدا را دیده بودند. 

فدوی با تأکید بر اینکه تخلف در وعده خدا نیست، ادامه داد: دعوای بین حق یعنی انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ آمریکا و متحدینش تمامی ندارد، جبهه حق و باطل کنار هم جمع نمی‌شود و امکانپذیر نیست و تا وقتی وعده نهایی خداوند محقق شود و حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را مردم جهان می‌چشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یعنی اسلام و از ابتدای انقلاب تاکنون یک‌ کلمه بیشتر و یک ‌کلمه کمتر از اسلام در امامین انقلاب نمی‌توان پیدا کرد.

انتهای پیام/80018/ق/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول