اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

یادداشت‌های روزانه گلعلی بابایی از دفاع مقدس را در این کتاب بخوانید

مجموعه یادداشت‌های روزانه گلعلی بابایی در دوران هشت ساله دفاع مقدس، توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران منتشر شد.

یادداشت‌های روزانه گلعلی بابایی از دفاع مقدس را در این کتاب بخوانید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گلعلی بابایی رزمنده گردان مالک و نویسنده ادبیات دفاع مقدس که در بسیاری از عملیات‌های لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) حضور داشته است، روزنوشت‌های خود در دوران هشت سال دفاع مقدس را در قالب کتابی با عنوان «ستاره‌های سوخته» منتشر کرد.

وی در این روزنوشت‌ها علاوه بر تصویرسازی شرایط سخت حاکم بر صحنه‌های نبرد، به بیان حالات و دغدغه‌های خود و هم‌رزمانش در کشاکش جنگ پرداخته است.

محتوای این روز‌نوشت‌ها به‌عنوان سندی دست‌اول و معتبر، بخشی از روایت کارنامه عملیاتی گردان مالک نیز به حساب می‌آید. این یادداشت‌ها به اهتمام حسین بهزاد، پژوهشگر و نویسنده حوزه تاریخ‌نگاری دفاع مقدس تنظیم و آماده چاپ شده است. در پایان کتاب نیز آلبومی از تصاویر ارائه شده است.

محتوای این کتاب، محصول استخراج مندرجات ۷ جلد دفترچۀ ۱۶۰ برگی، ۲ جلد دفتر یادداشت جیبی به علاوه تک نگاری‌های گلعلی بابایی از نبردهای والفجر مقدماتی، خیبر، والفجر۸، کربلای۱، بدر، بیت‌المقدس ۷، یک نوبت مأموریت پدافندی در دشت شلمچه، یک نوبت پدافندی در شاخ شمیران و دو نوبت مأموریت در خطوط پدافندی جبهه مهران در سال‌های ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ است.

کتاب «ستاره‌های سوخته» در ۲۹۵ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران منتشر و روانه بازار شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و تازه‌ترین محصولات انتشارات را از اینجا تهیه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول