اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دستورهای کرونایی استاندار سمنان/ محدودیت‌های ویروس تاجدار بازمی‌گردد؟

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با صدور دستورهایی در زمینه مدیریت کرونا تأکید کرد: متأسفانه شرایط کرونایی استان سمنان مناسب نیست و باید برای برون‌رفت از این مرحله به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرد.

دستورهای کرونایی استاندار سمنان/ محدودیت‌های ویروس تاجدار بازمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: عادی‌انگاری خاصی که در دو ماه اخیر بین مردم رواج یافته، باید فراموش شود و از مردم فهیم استان سمنان تقاضا داریم این بیماری را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: متأسفانه شرایط کرونایی استان سمنان مناسب نیست و باید برای برون‌رفت از این مرحله به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرد.

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اضافه کرد: همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تزریق دز تکمیلی واکسن، سه اصل مهم در جهت مقابله با این بیماری است.

هاشمی گفت: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان برنامه‌هایی برای اقناع‌سازی مردم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه کند و در شبکه‌های استانی و فضای مجازی به اطلاع مردم برساند.

وی تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون و شهرداری‌ها نیز با نصب بنر و توزیع بروشور مردم را به رعایت موارد بهداشتی ترغیب کنند و طرح شهید سلیمانی در تمام شهرستان‌های استان مجدداً فعال شود.‌

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان افزود: مسؤولان آموزش و پرورش به‌منظور تأمین تهویه مناسب کلاس‌های درس تلاش کرده تا دانش‌آموزان و فرهنگیان استان برای برگزاری کلاس‌های تابستانی و همچنین بازگشایی مدارس با مشکل خاصی مواجه نباشند.

هاشمی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برای نظارت سالن‌های ورزشی در شهرها بر اساس رنگ‌بندی اعلام‌شده اقدام کند.

وی تصریح کرد: لازم است تا نظارت همگانی از کلیه امور مرتبط با استان افزایش یافته و با متخلفین برخورد جدی صورت گیرد.

رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان همانند گذشته موظف به مساعدت با کادر بهداشت و درمان دو دانشگاه علوم پزشکی استان بوده تا این بیماری در استان مدیریت شود.

هاشمی افزود: لازم است افرادی که درگیر این بیماری شده‌اند، حتماً به مراکز درمانی مراجعه کنند. مردم از خوددرمانی در منزل اجتناب و با مراجعه به مراکز درمانی در همان لحظات ابتدایی ابتلا، به روند بهبود خود کمک کنند.

وی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌ها با کمک همه مسؤولان و همچنین همراهی مردم تلاش کنند تا شهرستان‌ها هر چه سریع‌تر به وضعیت عادی بازگردند.

انتهای پیام/74001/م/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول