اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خطیب زاده: انقلاب اسلامی به ایران هویت بخشید

مشاور وزیر امور خارجه گفت: انقلاب اسلامی هویتی به ایران بخشید که این کشور را در تراز جدید جهانی قوی کرده است.

خطیب زاده: انقلاب اسلامی به ایران هویت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید خطیب زاده مشاور وزیر امور خارجه ظهر امروز در شانزدهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد، گفت:  جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هویتی به ایران بخشید که این کشور را در تراز جدید جهانی قوی کرده است.

وی با اشاره به ترس دشمنان از راه سومی که انقلاب جلو راه ملتها گذاشته است، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیر به سمت ناامیدی را عوض کرد.قدرت جمهوری اسلامی ترکیبی از قدرت معنایی و قدرت سخت است و فرهنگ عاشورا قدرت معنایی کشور است.

مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با شناخت از ظرفیت‌های خود به دنبال تصویر ایران قدرتمند، مقبول، مسئول، خیرخواه و متفاوت از نظام سلطه است افزود: دانشجویان ایرانی خارج از کشور بخش مهم قدرت مسئول و مقبول ایران هستند که به وسیله آنها جابجا کردن مرز‌های دانش ممکن است.

خطیب زاده تصریح کرد: امروز محور شرق سه پایتخت تهران، مسکو و پکن دارد که محورهای سیاسی، نظامی و اقتصادی هستند و نظام سلطه می خواهد هر سه را بزند لذا در نظام بین‌المللی امروز که در حال تغییر است می توانیم و موظف هستیم جایگاه خود را به دست آوریم.

وی ادامه داد: نظام بین الملل نظام کنش و واکنش است در رژیم طاغوت همه کارها واکنشی بود و قدرت کنش نداشتیم اما امروز این گونه نیست. دشمن می‌خواهد چهره و گفتمان ایران را طوری نشان دهد که بگوید ما نمی توانیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول