اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

جان‌ باختن 19 نفر در سیل استان فارس تاکنون

رئیس سازمان امدادونجات گفت: تا این لحظه با تداوم عملیات جست‌وجوی مفقودان در سیلاب روز گذشته استان فارس، پیکر 19 جان‌باخته کشف شده و عملیات جست‌وجوی 4 مفقود دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

جان‌ باختن 19 نفر در سیل استان فارس تاکنون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی ولی پور،رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمربیان داشت: بر اثر سیل روز گذشته در شهرستان‌های استهبان و نیریز، از پهنابه نیریز تا سد استهبان (حدود ٤٠ کیلومتر)، 89 نفر دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه وقوع سیل، بیشترین خسارت و آسیب را در منطقه تفریحی امامزاده سلطان شهباز استهبان به جا گذاشته، افزود: امدادگران هلال‌احمر با حضور در منطقه حادثه‌دیده، 74 نفر را از محاصره سیلاب نجات دادند اما متاسفانه 15 نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده، 8 نفر هم مفقود شده‌اند.

رئیس سازمان امدادونجات گفت: تا ساعت 6:30 صبح امروز، 29 تیم عملیاتی شامل ١٤٠ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر با به‌کارگیری 24 خودروی عملیاتی برای نجات حادثه‌دیدگان در عملیات امدادرسانی مشارکت داشته‌اند.

وی یادآور شد: روستاهای امام زاده سلطان شهباز، باغ شاد، دهویه، بخنو، درب قعله، انجیرک علیا و سفلا، آب بند، بردنو و مهدی آباد از روز گذشته متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان فارس بودند.

19 فوتی و 4 مفقودی بر اثر سیلاب فارس

رئیس سازمان امدادونجات گفت: تا این لحظه با تداوم عملیات جست‌وجوی مفقودین در سیلاب روز گذشته استان فارس، پیکر 19 جانباخته کشف شده و عملیات جست‌وجوی 4 مفقودی دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

ولی پور با اشاره به اینکه 30 تیم امدادی شامل 145 نیروی عملیاتی هلال‌احمر در منطقه حادثه‌دیده حضور دارند، افزود: امدادگران در حال حاضر با به‌کارگیری 2 تیم از سگ‌های زنده‌یاب، 24 دستگاه خودروی امدادی و همچنین یک فروند بالگرد هلال‌احمر در عملیات امدادی مشارکت دارند.

انتهای پیام/ ت 24

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول