اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حل مشکل تامین اجتماعی تاکسیرانان شهر تهران

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پیگیری و حل معضل بیمه تامین اجتماعی حدود 500 نفر از تاکسیرانان تهرانی، طی روزهای اخیر خبر داد.

حل مشکل تامین اجتماعی تاکسیرانان شهر تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید علی محتشمی پور، معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: در پی بروز معضلات پیش آمده در زمینه حذف یارانه حق بیمه‌ای ۴۷۷ نفر از تاکسیرانان فعال شهر تهران، پیگیری های مستمر  به منظور رفع مشکل در دستور کار قرار گرفت و متعاقب انجام اقدام های مورد نیاز،  امکان استفاده مجدد از بیمه تامین اجتماعی این تعداد از رانندگان تاکسی، با بهره مندی از یارانه دولتی فراهم شد.

وی گفت : به این افراد اطلاع رسانی مورد نیاز از طریق ارسال پیامک صورت پذیرفته چرا که می باید با مراجعه به شعبات بیمه پردازی خود،  نسبت به دریافت فیش ۳ ماهه و انجام امور مورد نیاز این امر اقدام کنند.

محتشمی پور تاکید کرد:  پیگیری درخصوص  استفاده از یارانه حق بیمه تامین اجتماعی  سایر تاکسیرانان فعال نیز در دستور کار سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران قرار داردکه پس از حصول نتیجه به اطلاع ذینفعان خواهد رسید.

انتهای پیام/ ت 72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول