اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امروز «جمهوری اسلامی ایران» کانون تصمیم گیری منطقه‌ای است

امام جمعه موقت قزوین گفت: آمریکا در منطقه ضعیف‌ شده و سفرهای رئیس جمهور آن ها به منطقه نمایشی‌ چرا که امروز ایران کانون تصمیم گیری منطقه‌ای است.

امروز «جمهوری اسلامی ایران» کانون تصمیم گیری منطقه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی دشمنان به دنبال القای این هستند فکر کنیم در اقلیت هستیم درحالیکه حضور میلیونی مردم در جشن روز غدیر در تهران و اجرای سرود سلام فرمانده در ۲۶ کشور نشان دهنده پیشروی ماست و بر این اساس نیز باید سکوت ماریپچ را میثم تماروار بشکنیم چرا که «میثم تمار» یک الگو در جهاد تبیین برای شکستن مارپیچ سکوت است.

وی افزود: «میثم تمار» قهرمان جهاد تبیین است و امروز که دشمن تاکتیک رسانه ای مارپیچ سکوت را در پیش گرفته، ما نیز باید مانند میثم تمار که ماموریت داشت مارپیچ سکوت را بشکند و از فضایل امیرالمومنین صحبت کند وارد عمل شویم.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: آمریکا در منطقه ضعیف‌ شده و سفرهای رئیس جمهور آنها به منطقه نمایشی‌ است. 

خضری اضافه کرد: نشست سران سه کشور ایران، ترکیه و روسیه در تهران برگزار شد و این موضوع نشانه این که ایران امروز کانون تصمیم گیری منطقه‌ای است. 

وی بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری به رئیس جمهور ترکیه گوشزد می کند که آمریکا را از منطقه بیرون کنید که باعث ناامنی خود شما و این یعنی اینکه هر روز بر اقتدار جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه گفت: در حالی که سران دو کشور قدرتمند به خدمت مقام معظم رهبری آمده بودند و ثمرات ارزشمندی برای کشور داشت، ناگهان مردم و رسانه‌ها درگیر حواشی شدند و با موضوع گشت ارشاد و حجاب جنجال‌هایی ایجاد شد. 

خضری یادآور شد: مساله حجاب مهم است اما نباید درگیر هیاهو بشویم چون رهبر معظم انقلاب گفتند باید این جریان را معقول برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه در این مساله برخی مذهبی‌ها در دام دشمن افتاده‌اند، افزود: در تمام مسایل انقلاب یک اصل استراتژی، یک راهبرد و یک تاکتیک و روش داریم که در این مساله اصل و استراتژی جمهوری اسلامی چیزی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرموده‌اند.

امام جمعه موقت قزوین  عنوان کرد: با توجه به این فرمایش، مسؤولان باید با کانون‌های فساد مبارزه کنند و در جریان بی‌حجابی باید تقسیم بندی انجام شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول