اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

وزیر جهاد کشاورزی: برنامه‌ریزی‌های لازم برای صادرات مازاد دام انجام می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با دستور رئیس جمهور و معاون اول نشستی با تشکل‌های صنعت دام و طیور برگزار شد‏؛ دولت مصصم است تا بحث خرید تضمینی گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ از هفته آینده استمرار داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی: برنامه‌ریزی‌های لازم برای صادرات مازاد دام انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان سیدجواد ساداتی‌نژاد ظهر امروز در جریان سفر استانی هیات دولت به استان مرکزی در حاشیه بازدید از مسکن ملی شهرستان دلیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه کشاورزی استان در بحث‌ آبیاری نوین، حمایت از توسعه گیاهان دارویی، مرمت قنوات و استخرهای ذخیره آب، حمایت از عشایر استان و... در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعتباراتی هم  به منظور تحول در کشاورزی منطقه در بحث صدور اسناد اراضی و حوزه زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: تمام مطالبات گندمکاران در استان مرکزی تا تاریخ ۲۸ تیر ماه پرداخت شده و در هفته آینده بخشی از مطالبات کشاورزان در کشور نیز پرداخت می‌شود.

 ساداتی‌نژاد با اشاره به حوزه دامپروری و دام و طیور تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور و معاون اول نشستی با تشکل‌های صنعت دام و طیور برگزار شد‏؛ دولت مصصم است تا بحث خرید تضمینی گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ از هفته آینده استمرار داشته باشد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای صادرات مازاد دام نیز انجام می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: دولت تلاش می‌کند تا حوزه تولید در صنایع غذایی علی‌الخصوص دام و طیور را حمایت کند.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول