اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استان مرکزی از اعتبار ۲۱۰۰ میلیارد تومانی در بخش کشاورزی بهره‌مند می‌شود

وزیر جهادکشاورزی گفت: در این سفر اعتبار ۲۱۰۰ میلیارد تومانی به منظور توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی دیده شده است.

استان مرکزی از اعتبار ۲۱۰۰ میلیارد تومانی در بخش کشاورزی بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از محلات، سید جواد ساداتی‌نژاد در جمع خبرنگاران در محلات اظهار کرد: محلات یک شهر با ظرفیت‌های خوب در حوزه گل و گیاه و گیاهان دارویی است که منابع انسانی خلاق در کنار ظرفیت‌های ویژه، این شهر را به منطقه خاص تبدیل کرده است.

وی افزود: در حوزه‌های علمی و زیرساختی شهرک و دهکده گل و گیاه اقدامات خوب و ارزشمندی انجام شده که با تکمیل نمایشگاه و راه‌اندازی پایانه صادراتی می‌تواند شاهد تحول اساسی در حوزه صادارت گل و گیاه بود.

وزیرجهاد کشاورزی بیان کرد: هم اکنون ظرفیت‌های جدید در حوزه حمایت‌های گلخانه‌ای ایجاد شده که در این سفر 2 هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ۳ هزار میلیارد نیز تسهیلاتبه منظور حمایت از بخش کشاورزی استان مرکزی پیش‌بینی خواهد شد که می‌تواند منشا خیر باشد.

ساداتی‌نژاد  توسعه زیرساخت‌های گلخانه‌ای، حمایت از شیلات و عشایر، حمایت از مرمت قنوات و مباحث آبخیزداری و آبخوا‌ن‌داری و صدور اسناد اراضی کشاورزی و حمایت از آبیاری نوین را از مسائل مورد تاکید در این سفر برشمرد.

وی تاکید کرد: تلاش داریم  با استفاده از اعتبارات این سفر بتوانیم برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، گلخانه‌ای و استفاده از الگوی کشت مناسب اقدام کنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول