اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشکیل بیش از ۲هزار فقره پرونده تخلفاتی درحوزه آرد و نان آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۱۷۰ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان در استان تشکیل شده که بیشترین میزان تخلفات اصناف است.

تشکیل بیش از ۲هزار فقره پرونده تخلفاتی درحوزه آرد و نان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اکبر کرامتی اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۷۰ فقره پرونده تخلفاتی احصا شده به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد ریال در حوزه آرد و نان تشکیل شده که بیشترین پرونده امسال برای اصناف در استان در این بخش است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح مردمی سازی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها تاکنون، در مجموع بیش از ۶۱۲ میلیارد ریال جریمه برای واحدهای صنفی متخلف در استان صادر شده است.

کرامتی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ هزار و ۳۰۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفته که از این تعداد، برای سه هزار و ۹۱ واحد صنفی پرونده تخلف به ارزش بیش از ۶۱۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۰ پرونده احتکار به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضائی ارسال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، با قدردانی از همراهی مردم در رصد بازار افزود: گروه‌های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان‌غربی، با رصد و پایش مستمر بازار، پرونده‌های تخلفاتی مبنی بر گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، احتکار، ارائه ندادن فاکتور و عرضه خارج از شبکه را تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول