اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

گروه های جهادی در کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه های محرومیت زدایی نقش مهمی دارند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: : ۴۳ گروه جهادی تخصصی در سطح استان قزوین در اجرای پروژه های محرومیت زدایی مشارکت دارند که این حرکت جهادی موجب تسریع در پیشرفت و کم کردن هزینه های اجرا شده است.

گروه های جهادی در کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه های محرومیت زدایی نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی با همراهی مدیران فنی پروژه های محرومیت زدایی از روند خط انتقال آب شرب روستایی به طول ۶۰ کلیومتر در مجتمع قاقازان بخش کوهین و آسفالت راه روستای خرزان بازدید و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

سردار رفیعی آتانی در جریان این بازدید اظهار کرد: پروژه آب شرب روستایی یکی از مهم ترین برنامه های محرومیت زدایی است که در این اقدام بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور، در حال احداث ۸ باب مخزن آب شرب، حفر یک حلقه چاه عمیق و اجرای ۴۹ کیلومتر خط انتقال آب برای ۲۹ روستای مجتمع قاقازان از بخش کوهین می باشد.

وی افزود: امروز شاهد پیشرفت ۲۰ درصدی این عملیات در طی ۶۰ روز ماموریت شبانه روزی اردوهای جهادی بسیج سازندگی با حضور بسیجیان جهادگر هستیم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ۴۳ گروه جهادی تخصصی در سطح استان قزوین در این امر مهم مشارکت دارند که این حرکت جهادی موجب تسریع در پیشرفت و کم کردن هزینه های اجرای پروژه شده و همه پروژه های محرومیت زدایی بسیج با همیاری مردم منطقه صورت می پذیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه در بازدید از پروژه آسفالت راه روستای خرزان و در توضیح این پروژه راه گفت: راه روستای خرزان به طول ۷ کیلومتر است که مقرر شده با اعتبار اولیه ای که با مشارکت اداره کل راهداری استان و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تامین می شود، ۲ کیلومتر آن را آسفالت کنیم و هم اکنون در حال انجام وعده ای که داده بودیم، هستیم و ۵ کیلومتر بعدی این راه روستایی هم نیازمند تامین اعتبار است تا تکمیل شده و تحویل مردم روستا جهت تردد آسان شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول