اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

موج سواری فرصت طلبان بر نیت خیرخواهانه امام جمعه خورموج

طی چند روز گذشته، افتتاح یک سوپرمارکت توسط امام جمعه خورموج در فضای مجازی دست به دست شد و عده‌ای فرصت طلب این رفتار حجت الاسلام زاهددوست را به سخره گرفتند؛ بررسی‌ها نشان داد این سوپرمارکت برای دو جوانی است که به تازگی ترک اعتیاد کرده‌اند و امام جمعه برای تشویق این دو نفر سوپرمارکت شان را افتتاح کرد.

موج سواری فرصت طلبان بر نیت خیرخواهانه امام جمعه خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، طی چند روز گذشته، افتتاح یک سوپرمارکت توسط امام جمعه خورموج در فضای مجازی دست به دست شد و عده‌ای فرصت طلب با آلوده کردن فضا و تمسخر سعی کردند رفتار حجت الاسلام زاهددوست را به حاشیه ببرند.

در این بین اما عده‌ای بدون تحقیق و بررسی و تحت تاثیر فضاسازی‌های فرصت طلبان، انتقادهای تندی علیه امام جمعه خورموج مطرح کردند و فضای زشت و ناپسندی را به وجود آوردند.

برخی نیز اینگونه در جامعه اشاعه دادند که دست مسئولین برای افتتاح طرح‌های بزرگ خالی بوده و به همین علت به راه اندازی یک سوپرمارکت اکتفا کردند.

با تحقیق و بررسی در مورد این خبر نه تنها نباید از امام جمعه خورموج خرده گرفت بلکه باید به وی احسنت گفت و او را تشویق کرد.

بررسی‌ها نشان می دهد حجت الاسلام زاهددوست برای تشویق دو جوانی که ترک اعتیاد کرده و به زندگی برگشته‌اند و اکنون با دریافت وامی سوپرمارکت خود را راه اندازی کرده اند، به مناسبت هفته بهزیستی در محل حاضر شده و این مغازه را افتتاح کرده است.

در واقع این اقدام امام جمعه خورموج را باید اقدامی خداپسندانه و در راستای شادی دل دو جوانی دانست که پس از مدت‌ها به لطف خداوند به زندگی برگشته اند.

البته حجت الاسلام زاهددوست نشان داده است که از چنین تخریب‌هایی واهمه‌ای نداشته و باید گفت کار خود را به درستی انجام می‌دهد. وی نه تنها امروز بلکه در گذشته که امام جمعه شهر دلوار بود نیز یکی از ائمه جمعه تاثیرگذار استان بوده و در شهر دلوار کارهای فرهنگی بسیار خوب، ارزشمند و تأثیرگذاری انجام داده است.

قطعا چنین تخریب‌هایی بر اراده، اخلاق و منش حجت الاسلام زاهددوست خدشه‌ای وارد نخواهد کرد اما بهتر بود آن دسته از افرادی که ندانسته و به تبعیت از فرصت طلبان دست به تخریب امام جمعه خورموج زده اند ضمن پوزش از وی، به این نکته عنایت داشته باشند که اگر همه مسئولین مانند این امام جمعه ولایت مدار اینگونه با پایین ترین سطوح جامعه در ارتباط می بودند ممکن بود بسیاری از مسائلی که این روزها با آن ها دست به گریبان هستیم از جامعه برچیده می شد.

بنابراین بهتر است بدون بررسی و ناآگاهانه دنباله روی برخی فرصت طلبان در فضای مجازی نباشیم و ضمن تقبیح رفتار اینگونه افراد، از حرکت خداپسندانه امثال حجت الاسلام زاهددوست حمایت کرده و راه را برای چنین رفتارهایی توسط سایر مسئولین هموار کنیم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول