اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دادستان ری: پرونده «آفتاب ری» وارد مرحله اجرا شده است/ اموال محکومان مصادره می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با بیان اینکه پرونده «آفتاب ری» با ۳۵۰ شاکی، در مرحله اجرا قرار دارد گفت: اموال محکومان شناسایی شده و ۲ مرحله مزایده نیز انجام گرفته تا با مصادره اموال، مالباختگان به حق خود برسند که تا کنون این املاک به فروش نرفته است.

دادستان ری: پرونده «آفتاب ری» وارد مرحله اجرا شده است/ اموال محکومان مصادره می‌شود

غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری، در رابطه با روند پرونده «آفتاب ری» اظهار کرد: برای پروژه مجتمع مسکونی آفتاب ری در سال ۱۳۹۸ با ۳۵۰ شاکی پرونده قضایی تشکیل شد که بیشتر شاکیان، مالباخته پروژه آفتاب ری و تعدادی نیز از پروژه‌های دیگر مربوط به سازنده همین مجتمع هستند.

وی با بیان اینکه پرونده این پروژه هم اکنون در مرحله اجرا قرار دارد و محکومان پرونده همچنان در بازداشت هستند، گفت: اموال محکومان شناسایی شده که تا به حال ۲ مرحله، مزایده نیز انجام شده تا با مصادره اموال، مالباختگان به حق خود برسند اما به دلیل عدم استقبال خریداران، این املاک تا کنون به فروش نرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری ادامه داد: چندین نوبت با نمایندگان مالباختگان جلساتی برگزار شده و دو پیشنهاد برای احقاق حقوق این افراد ارائه کرده‌ایم که پیشنهاد کردیم برای پیدا کردن مشتری خرید اموال رایزنی کنند همچنین ماباختگان می‌توانند با پذیرش سهم از اموال محکومان، در واقع سهمی از اموال محکومان را دریافت کنند.

نوفرستی بیان کرد: خرید و فروش ملک به صورت کامل توسط بخش خصوصی انجام می‌شود اما اولویت ما در دستگاه قضایی ورود به این موضوعات و برطرف کردن مشکلات بود و در واقع به شهرداری اعلام کردیم که در صورت ارائه جواز متعدد بلافاصله حوزه قضایی مطلع شود تا در زمینه انتقال صحیح و دفترخانه معتمد جهت جلوگیری پرونده‌های قضایی اقدام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طی حدود دو سال گذشته با تمهیدات انجام گرفته هیچ گونه پرونده کثیرالشاکی به رغم وجود زمینه ارتکاب جرم در شهرستان ری ایجاد نشده زیرا رصد و نظارت این موضوع در زمینه ثبت در دفتر اسناد رسمی جهت پیشگیری از وقوع جرم انجام شده است.

به گزارش فارس؛ مجتمع مسکونی آفتاب ری که در سال ۱۳۹۵ کلنگ احداث آن زده شد، طی کلاهبرداری ۶۵ واحد را به ۲۰۰ نفر فروخته‌اند که در سال ۱۳۹۸ پرونده قضایی در دادسرای ری تشکیل شد و تا کنون مالباختگان به حق خود نرسیده‌اند. (گزارش فارس درخصوص پروژه مسکونی آفتاب ری)

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول