اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هیچ عذری برای عدم تمکین مصوبات کارگروه رفع موانع تولید از دستگاه های اجرایی و بانک‌ها پذیرفته نیست

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تمام مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری پشتوانه قانونی داشته و هیچ عذری برای عدم تمکین از این مصوبات از طرف بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست.

هیچ عذری برای عدم تمکین مصوبات کارگروه رفع موانع تولید از دستگاه های اجرایی و بانک‌ها پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حیدر آسیابی در د جلسه ستاد اقتصادمقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری استان گلستان اظهار کرد: یکی از برنامه های دادگستری گلستان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید  حضور در شهرک های صنعتی و بررسی مسائل و مشکلات آنها با حضور مدیران کل دستگاه های متولی و بانک ها بوده و به مانند میز خدمت در شهرک صنعتی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این جلسات مشکلات واحدهای تولیدی به صورت چهره به چهره با دستگاه های متولی مطرح و به صورت توافق دو طرفه این مشکلات در یک بازده زمانی مشخص حل می شود.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه مشکلات تعداد ۱۰ واحد صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و ۱۵ مصوبه در این راستا تصویب شد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در این راستا پیگیری مصوبات در کارگروه رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بوده که این مصوبات پشتوانه قانونی داشته و طبق قانون باید از ان تبعیت شود.

آسیابی گفت: هیچ عذری برای عدم تمکین از این مصوبات از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها پذیرفته نیست و باید اجرا شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در بازدیدها مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بیشتر نمایان می شود امروز هم در پایان جلسه از چند واحد تولیدی در این شهرک بازدید خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ابراز کرد: هیچ دستگاه خدماتی مانند آب، برق و گاز حق ندارد بدون هماهنگی با فرمانداری شهرستان خدمات خود را نسبت به واحد تولیدی قطع کند و هر قطعی در حوزه آب، برق و گاز باید با هماهنگی فرمانداری و دستور فرماندار شهرستان مرتبط انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال، رسیدگی و توجه به واحدهای دانش بنیان در اولویت بوده اما این امر موجب غفلت از سایر  واحدهای تولیدی نخواهد شد.

آسیابی گفت: ظرفیت های خوبی در واحدهای صنعتی استان و شهرستان گنبدکاووس وجود دارد که از این ظرفیت ها به طور کامل استفاده نمی شود و تلاش داریم در قالب کارگروه رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی بتوانیم با حمایت از تولید کنندگان سبب ایجاد اشتغال و در نهایت توسعه استان و شهرستان باشیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول