اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

گرانفروشی 156 میلیارد ریالی دو واحد تولیدی آب معدنی در خراسان رضوی

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بازرسان معاونت نظارت و بازرسی در بازرسی از دو واحد تولیدی آب معدنی در استان خراسان رضوی به جهت گرانفروشی انواع آب معدنی در بسته بندی ۵۰۰ سی سی و ۱.۵ لیتری بالغ بر یکصدو پنجاه و شش میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی معرفی نمودند.

گرانفروشی 156 میلیارد ریالی دو واحد تولیدی آب معدنی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی قله زو اظهارکرد : با عنایت به اینکه حداکثر قیمت آب معدنی ۵۰۰سی سی قیمت تولید کننده ۲۱۰۰۰ ریال می باشد و واحدهای مزبور به ترتیب ۲۵۰۰۰ریال و ۲۹۰۰۰۰ریال عرضه نموده اند و همچنین حداکثر قیمت آب معدنی ۱.۵ لیتری ۳۵۰۰۰ ریال می باشد که این واحدها به ترتیب ۴۲۵۰۰ و۴۶۰۰۰ ریال عرضه نموده اند.

بیاتی قله زو افزود : در تحقیقات انجام شده مشخص شد شرکت های موصوف به طور غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت انواع تولیدات خود کرده اند و پس از بررسی اسناد و مدارک فروش تخلف گرانفروشی در مجموع برای دو شرکت برای عرضه بالغ بر ۱۱میلیون بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری و ۱۶میلیون بطری ۵۰۰سی سی گرانفروشی بالغ بر یکصدو پنجاه و شش میلیارد ریال با احراز تخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی خراسان معرفی شدند.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صمت استان تاکید کرد : از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن وتجارت استان خراسان رضوی در سراسر استان اطلاع ‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول