اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پایداری آب شرب 81 هزار نفر در جهاد آبرسانی هرمزگان

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: از مجرای اجرای طرح جهاد آبرسانی با مشارکت نیروی دریایی سپاه ۸۱ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

پایداری آب شرب 81 هزار نفر در جهاد آبرسانی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان روند اجرایى و پیشرفت فیزیکى پروژه‌هاى جهاد آبرسانى این استان مورد بررسى قرار گرفت.

عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در این نشست اظهار داشت: آبرسانی به مناطق مختلف هرمزگان در قالب برنامه‌های پیش‌بینی شده به سرعت در حال اجراست.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار هرمزگان که جمعیت زیادی را برای دستیابی به آب پایدار محقق خواهد ساخت طرح جهاد آبرسانی است که در قالب پروژه محرومیت‌زدایی با مشارکت نیروی دریایی سپاه عملیات آن آغاز شده و در آینده به سرانجام مطلوبی خواهد رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه در اجرای این طرح ۸۱ هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند، گفت: وزارت نیرو برای تحقق این مهم اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۰ میلیارد ریال اختصاص داده که ۸۸۳ میلیارد ریال آن تاکنون پرداخت شده است.

حمزه‌پور ادامه داد: در این راستا آبرسانی به ۱۷ مجتمع و سه تک روستا پیش بینی شده که در مجموع ۶۷ روستا در این قالب از نعمت آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

به گفته وی، با هدف تامین نیاز آبی روستاها، در این مرحله بخشی از جمعیت روستای شهرستان‌های بندرلنگه، بستک، خمیر، رودان، میناب، قشم، جاسک، رودان و سیریک در قالب جهاد آبرسانی به آب شرب پایدار دست خواهند یافت که امیدواریم با تکمیل آن، مردم این مناطق به آب پایدار دست پیدا کنند.

انتهای پیام/88050/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول