اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید کالای با کیفیت از الزامات تحقق شعار سال است/تغییرات در اداره کل استاندارد

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان به عنوان شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است که یکی از الزامات مهم تحقق این شعار تولید کالای باکیفیت است.

تولید کالای با کیفیت از الزامات تحقق شعار سال است/تغییرات در اداره کل استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خلیل قاسملو در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل استاندارد استان زنجان اظهار داشت: اگر کالای خوبی تولید نکنیم به یقین بازاری که باید ایجاد شود تا به تولید، رونق دهد را نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه توسعه صادرات و ایجاد زنجیره‌های تولید با افزایش کیفیت کلاها امکان پذیر است، اظهار داشت: اگر کیفیت کالاها افزایش یابد در بازارهای جهانی سهمی از تجارت را خواهیم داشت و رونق تجارت، رونق تولید را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نوآوری در واژه دانش بنیان مستتر است، خاطرنشان کرد: استاندارد سازی نیز به نوعی زمینه ورود به دانش بنیان ها را تسهیل می‌کند.

قاسملو یادآور شد: در شرایط فعلی برای تحقق شعار سال نیازمند مراقبت از تولید هستیم و این واقعیت انکار ناپذیر است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه عرضه کالاهای تقلبی به دلیل شرایط اقتصادی کشور، در بازار رواج یافته است، گفت: از برندهای مرغوب سوء استفاده می شود که این هم منافع مصرف کنندگان و هم منافع تولید کنندگان را با خطر مواجه می‌کند.

وی تصریح کرد: بر اساس نظرخواهی‌های انجام شده از فعالان اقتصادی شامل اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون در زمستان گذشته، زنجان از بابت محیط مناسب کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی، پنجمین استان کشور است.

قاسملو با تاکید بر لزوم صرف انرژی مضاعف برای شناسایی و رصد اجناس تقلبی در بازار و اطلاع رسانی لازم در این خصوص افزود: این امر باید به طور مستمر انجام شود تا هم تولید و هم بازارهای داخلی و هم خارجی از آسیب های ناشی از عرضه این کالاها در امان باشند.

در پایان این مراسم مرتضی واحدی پور، به عنوان مدیرکل استاندارد استان زنجان معرفی و از خدمات داریوش اشکانی پور، مدیرکل قبلی این اداره قدردانی شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول