اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

نظر وزیر ورزش درباره تضعیف جایگاه سرمربی تیم ملی فوتبال

وزیر ورزش در حاشیه نشست هیئت دولت به سوالی درباره تضعیف احتمالی جایگاه سرمربی تیم‌ملی فوتبال بعد از اتفاقات اخیر پاسخ داد.

نظر وزیر ورزش درباره تضعیف جایگاه سرمربی تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز چهارشنبه (۲۹تیر) در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در مورد ابقای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: این تصمیم فدراسیون فوتبال است و ما هم برای آن احترام قائلیم و در این زمینه کمک خواهیم کرد‌. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه سرمربی تیم‌ملی تضعیف شده است؟ گفت: اینکه این جایگاه تضعیف شده یا تقویت، جزو مسائل فنی است که باید فدراسیون پاسخگو باشد. ما از ابتدا هم گفتیم به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون ها احترام‌ می‌گذاریم و اگر این تصمیمات نیاز به پیگیری داشته باشد پیگیری خواهیم کرد. در کنار فدراسیون ها هستیم و هر کمکی از دستمان برآید انجام خواهیم داد‌.

وزیر ورزش افزود: امیدوارم تصمیماتی که گرفته شده باعث تقویت کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان شود و منجر به ایجاد همدلی و وفاق شده و انسجامی که مد نظر است خیلی بهتر از گذشته اتفاق بیفتد‌.

وی درباره برنامه های وزارت ورزش برای ورزشگاه آزادی نیز گفت: صد البته برنامه هایی داریم. ورزشگاه آزادی ناایمن‌ نبوده و این تعبیر صحیح نیست؛ مجموعه های ورزشی وقتی سنّی از آنها می‌گذرد مستهلک می‌شوند که دستورالعمل های نگهداری خاص خود را دارند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر یک شرکت تخصصی توسعه و تجهیز است و همه چیز آن کنترل می‌شود.  

سجادی گفت: حدود نیم قرن پیش از استادیوم آزادی بهره برداری شده است؛ طبیعتا استهلاک پیدا کرده، اما تحت مراقبت است. 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش برنامه ای برای اختصاص جایگاه ویژه برای بانوان در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته است؟ اظهار داشت: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان در این باره برنامه دارد‌. در ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران دو هدف را دنبال می‌کنیم، یکی اینکه به سمت استقلال این ورزش برویم و دوم اینکه به سمت خودکفایی برویم‌.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول